Сумчанин запропонував євродвірно-ліфтово-маршруточний логотип міста

Хоча голосування за логотип міста Суми закінчилося ще два місяці тому, сумчанин Сергій Отенко запропонував власний, альтернативний варіант поза конкурсом. Свою ідею він представив на розсуд у Фейсбуці:

15171042_1316402798392328_8599466060002326094_n

“«С» — евроСуперскую европлиточку евровезде еврохочется еврооблизать и еврорасцеловать;
«У» — упоительные лифты, которые не дадут Вам взорваться, поскольку не везде работают;
«М» — маршруточки наши любимые;
«Ы» — пока что без особых комментариев. Вообще не понимаю, как так получилось, да и вообще, зачем я выбрал именно эти предметы. Хотя линейку можно было поближе или даже поглубже, но это мелочи.

уффф.”

На думку громадського активіста Павла Шапошнікова, Суми – це сумчани, а не бездарні керманичі, тому такий логотип принижує сумчан, воїнів АТО, науку і освіту, спорт, мистецтво, будівельників, машинобудівельників…

“Сарказм автора зрозумілий, але розділити його не можу. Комунальних проблем у нас завжди буде до біса- якщо персоналізувати з цим місто – це чорт зна що…”, – прокоментував Володимир Пошва.

Поділитися в соціальних мережах