“Сумиобленерго” пропонує підключати сервіс “Мій рахунок”

Переглянути інформацію по нарахуваннях, платежах і пільгах, тарифах, внести показники лічильника, звернутися до кол-центру ПАТ ”Сумиобленерго”, замовити послугу, а також дізнатися про планові знеструмлення за Вашою адресою – все це можна зробити легко завдяки онлайн-сервісу “Мій рахунок”.

Які можливості він дає?

1. Ви бачите всю інформацію за Вашим особовим рахунком. Зокрема – про діючі тарифи на електропостачання (з урахуванням зон) й дату укладання договору з енергопостачальником.

2. Натиснувши літеру ”і” над сумою ”до сплати”, Ви можете переглянути всю інформацію про нарахування за поточний період.

3. У розділі ”Нарахування” відображаються нарахування по тарифних зонах для багатотарифних лічильників, є вся історія нарахувань з моменту укладання договору з ПАТ ”Сумиобленерго”.

4. У розділі ”Платежі” можна переглянути всю історію здійснення оплати електроенергії за Вашою адресою з моменту укладання договору з ПАТ ”Сумиобленерго”.

5. Натиснувши на графу ”Пільги” Ви бачите інформацію про нарахування пільг, якщо вони призначені.

6. У розділі ”Лічильник”, окрім типу приладу обліку, розміщена інформація про дату його встановлення, повірки та історію змін лічильників. А ще – можна внести показники Вашого приладу обліку електроенергії (в тому числі з урахуванням тарифних зон для багатотарифних лічильників). Є можливість дивитись історію про внесені дані за останній рік.

7. Є послуга ”Звернутися до кол-центру”, завдяки чому ви можете залишити електронне звернення для наших операторів і переглянути історію попередніх звернень до кол-центру ПАТ ”Сумиобленерго”. Оператори кол-центру оперативно зреагують, нададуть вичерпну відповідь на поставлені запитання.

8. Щоб замовити послугу фахівцям наших сервісних центрів, не треба навіть вставати зі стільця. Це можна зробити, натиснувши на графу ”Замовити послугу”, обрати те, що Вас цікавить і почекати, доки проблему усунуть (поки що тільки для безкоштовних послуг).

9. У розділі ”Планові відключення” Ви зможете побачити інформацію про заплановані знеструмлення на десять днів вперед за Вашою адресою.

Ми працюємо над тим, щоб бути ближчими до кожного з Вас! Приєднуйтеся!

Сервіс ”Мій рахунок” доступний за посиланням: https://billing.soe.com.ua

Поділитися в соціальних мережах