“Укрзалізниця” показала Сумщині “комбінацію з трьох пальців”?
Потяги 775/776 Харків-Київ (через Суми, з групою причіпних вагонів Харків-Херсон), 123/124 Київ-Костянтинівка, 213/214 Суми-Одеса найближчим часом призначено не буде. Про це у Фейсбуці повідомив експерт із питань транспорту Дмитро Власенко.
“КОМБІНАЦІЯ З ТРЬОХ ПАЛЬЦІВ, А НЕ ПОТЯГИ МЕШКАНЦЯМ СУМЩИНИ!
Хочу “порадувати” мешканців Сумщини. Найближчим часом до Херсона, Одеси, Миколаєва, Харкова тощо Ви будете їздити “перекладними”, “бла-бла-карами”, автобусами або ходити пішки, бажано у масці і дотримуватись соціальної дистанції!
Потяги 775/776 Харків-Київ ( через Суми, з групою причіпних вагонів Харків-Херсон), 123/124 Київ-Костянтинівка, 213/214 Суми-Одеса. Найближчим часом призначено НЕ БУДЕ!!!
Такі “шедеври” у вигляді стандартних відписок від Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia я вже отримую більше 10 років. Цей бюрократичний монстр не хоче повертати потяги, які були скасовані на період карантину! Як зазвичай, УЗ скаржиться, що в них все погано, вагонів немає, потяги збиткові тощо. Наразі в царині пасажирського господарства повний хаос. Члена правління, польського пана Марчіна Целеєвського, який відповідав за пасажирський сектор УЗ, отримував 500 тисяч зарплати і нічого толком не робив, було звільнено. І тепер УЗ чудує по повній.
Який їх основний меседж. 1. Якщо уважно почитати, то УЗ натякає, що Сумщина це звичайна “діра”, яка ніколи не формувала пасажиропотоку і тому їй потяги не потрібні, навіть ті, які були раніше. 2. На потяги з Києва повно вільних місць в усіх напрямках і мешканцям Сумщини треба їхати до Києва, щоб звідти їхати далі.
А чи розуміє Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia, що подорожі з пересадками збільшують ризик зараження коронавірусом. Додаткове відвідування місць скупчення людей, якими є пересадкові станції якраз цьому і сприяє.
Ще які проблеми несуть такі недолугі УЗ. Зараз стартує приймальна кампанія. Раніше з Конотопа та Сум до Харкова курсувало 5 пар потягів. Зараз один на 3 дні (?) у незручний час. Їхати реально нічим, абітурієнти підуть пішки. Станція Конотоп перетворилась із потужного залізничного вузла на платформу для електричок. Суми – ще гірше. Це початок знищення залізничного сполучення на Сумщині.
З такими діями, працівники станцій та дирекцій скоро підуть на біржу праці (як вже не пішли), а їх сім’ї залишаться без годувальників. Чому? Немає потягів – немає працівників, які їх обслуговують.
#OleksandrSkichko та підкомітет залізничного транспорту нещодавно виразили недовіру керівнику УЗ. Думаю вже пора. Ті, хто писав відповідь повинні бути звільнені зі своїх посад! Бо директор з пасажирських перевезень Толкачов О.В. ну ніяк не відпрацьовує свої 150 000 зарплати, а навпаки шкодить суспільству…
Простим мешканцям Сумщини. Не будьте пасивними. Телефонуйте на гарячу лінію Кабміну – 1545, Укрзалізниці – 0 800 503 111 і вимагайте повернення скасованих потягів за списком вище. Вода камінь точить”, – написав Дмитро Власенко, додавши скріни відповіді “Укрзалізниці”.