Жителі Сумщини воюють із “Укрзалізницею” через вагони “для бідних”

Електропотяги Фастів – Зернове / Зернове – Фастів перевели на вагони третього класу через значну зношеність рухомого складу залізниці. Про це йдеться у відповіді ПАТ «Укрзалізниця» на депутатський запит депутата обласної ради Лілії Ричкіної.

«По регіональній філії «Південно – Західна залізниця» зношеність електропотягів становить 92%, за межами нормативного терміну служби експлуатується 85%. На сьогодні з п’яти складів регіональних електропотягів, сформованих з вагонів 1,2,3 класів, експлуатуються лише три, які обслуговують поїзди №830/829 Фастів – Шостка – Київ, №846/845 Київ – Неданчичі – Київ та №818/817 Київ – Ворожба – Фастів, тому обслуговування регіонального потягу Фастів – Зернове – Фастів вимушено тимчасово здійснюється складами регіональних потягів з вагонів третього класу», – йдеться у відповіді «Укрзалізниці» на вимогу депутата відновити курсування вагонів першого та другого класів у зазначеному електропотязі.

Відомство погодилось з вимогою депутата провести ремонт залізничної зупинки «Івотка» в Ямполі. Проте, замість капітальної реконструкції, як того вимагала Лілія Ричкіна, до кінця осені «Укрзалізниця» проведе лише ремонт навісу та лав.

Залишилась без належного реагування і вимога щодо відкриття в Ямполі залізничної каси.

«Квиткову касу залізничного пункту «Івотка» було закрито 1 грудня 2012 року у зв’язку з незначним обсягом продажу квитків (у середньому 20 квитків на добу). Посилаючись на норми законодавства, які дозволяють у місцях, де обсяг продажу менший за 50 квитків на добу, встановити інший порядок продажу квитків, Укрзалізниця вважає правомірним закриття залізничної каси в Ямполі. Відновлення в відомстві назвали економічно недоцільним, адже доходи каси не компенсують витрати, пов’язані зі встановленням програмного і апаратного забезпечення квиткової каси, роботу каналу зв’язку, витрат, пов’язаних з заробітною платою квиткового касира. «Попередній продаж квитків проводиться на станції Янпіль, яка знаходиться за 6 кілометрів від залізничної зупинки «Івотка», а також через мережу Інтернет та касу Приватбанку», – зазначається у відповіді Укрзалізниці.

– Звичайно. така відповідь Укрзалізниці нас не влаштує і наша команда продовжить боротись за права ямпільських пасажирів, – прокоментувала документ депутат обласної ради Лілія Ричкіна. – Фактично, залізниця визнала, що вагони першого та другого класу були переведені на інші залізничні маршрути, а це для нас неприпустимо. Пасажири електропотягу Фастів – Зернове – Фастів оплачують вартість квитка і мають право на належні умови проїзду.

За словами депутата, посадовці грубо порушують права ямпільчан і у питанні утримання залізничної зупинки і квиткової каси.

– Твердження про те, що робота залізничної каси на з.п. Івотка була б нерентабельною – це відверта нісенітниця. Щоденно лише швидкісними потягами Фастів – Зернове – Фастів користуються сотні пасажирів. Якби каса була в Ямполі, вони б купували квитки тут, а не витрачали гроші на таксі до станції Янпіль чи Хутора Михайлівського. Або «Укрзалізниця» не має достовірної інформації про пасажиропотік, або свідомо робить все для того, щоб гроші осідали у кишенях провідників.

– Практика показує, що лише масові звернення і скарги пасажирів можуть вплинути на рішення Укрзалізниці. Тож, доки ямпільчани терпітимуть таке зневажливе ставлення до себе, свавілля чиновників залізниці продовжуватиметься. Я закликаю мешканців району долучитись до нашої ініціативи і вірю, що разом ми доведемо справу до кінця, – зазначила депутат обласної ради.

Джерело: http://yampil.info/

Поділитися в соціальних мережах