Для сумських освітян провели «Учительські канікули»
Наприкінці «Учительських канікул», організованих Центром професійного розвитку педагогічних працівників, протягом трьох днів відбулися засідання професійних спільнот, учасниками яких стали 982 педагоги Сумської міської територіальної громади.
Низка важливих і актуальних питань була висвітлена консультантами та психологом Центру, а також провідними педагогами, які виступили перед колегами та поділилися власними «родзинками» педагогічної діяльності. Необхідною й важливою була інформація щодо реформи в освіті: опрацьовано Державний стандарт базової середньої освіти, ознайомлено з модельними програмами та новими підручниками, які після конкурсного відбору забезпечать якісне опанування навчального матеріалу учнями 9 класу.
Зважаючи, що наступний навчальний рік стане початком впровадження НУШ в усіх закладах освіти, досвідом роботи з п’ятикласниками пілотної ЗОШ №27 поділилися вчителі різних предметів, які спробували «роботу по-новому». Увагу педагогів було привернуто до важливості застосування державної мови не лише в рамках освітнього процесу, але й при спілкуванні в закладі освіти та в побуті, адже вчитель – це провідник державної мовної політики, зразок свідомості й патріотизму.
На розгляд спільнот було винесено питання здоров’язбереження учасників освітнього процесу, акцентовано увагу на багатогранності здоров’я та окреслено основні напрями роботи з дітьми та педагогами щодо формування культури здоров’я, свідомого ставлення до нього. Провідною була думка про те, що здоров’я повинно стати головним пріоритетом в житті людини, а в рамках кожного закладу освіти має бути створене здорове безпечне освітнє середовище.
Присутніх також було ознайомлено з прийомами ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу, а наведені життєві приклади довели важливість володіння секретами знаходження «спільної мови» навіть з найпроблемнішими співрозмовниками.
Зауважимо, під час «Учительських канікул», започаткованих ЦПРПП, освітяни мали можливість ознайомитися з кращими практиками колег, озброїтися ідеями та корисними інструментами для ефективної роботи на «Учительській сесії», опрацювати техніки психологічного та фізичного відновлення власних ресурсів на психологічному практикумі «Шлях до себе», а ще – ознайомитися з різноманітними сервісами для організації активної взаємодії з учасниками освітнього процесу в рамках «Новорічного ІКТ-кейсу».