У СумДУ хочуть реформувати неугодну кафедру?
Професор СумДУ Сергій Ільяшенко, який знаходиться в опозиції до нинішнього ректора вишу Анатолія Васильєва, опублікував проект рішення вченої ради СумДУ, яка запланована на 14 березня. Свої роздуми професор виклав у Фейсбуці.
“Чому так поспішаємо, ректоре Васильєв А.В.?
Сьогодні отримав цікавий проект рішення вченої ради СумДУ «Стан організації підсумкової атестації на кафедрі маркетингу та управління інноваційною діяльністю», засідання заплановано на 14.00 14.03.2019 р. у ауд. Ц-219. У проекті рішення після чисельних посилань на накази ректора Васильєва А.В. у яких йдеться мова про вигадані (на що він великий майстер) багаторічні порушення каф. маркетингу та УІД (неодноразово займала призові місця у рейтингу СумДУ) пропонується створити нову каф. маркетингу. Очевидно, ліквідувавши при цьому існуючу каф. маркетингу та УІД? Чи ректор мав на увазі щось інше? В останній час його рішення стає все важче розуміти.
З цього приводу звертаюсь публічно (як і обіцяв) до Васильєва А.В.
1. Чим викликана така нетерплячка – посеред навчального року поставити «реформою» під загрозу навчальний процес? У мене кілька версій:
– Анатолій Васильович, ви прогнозуєте зміну правлячої команди (у тому числі Генпрокурора, міністра МОН та ін.) після виборів Президента і хочете все зачистити заздалегідь?
– Ви домовились у МОН про потрібну Вам реорганізацію СумДУ, проте прогнозуєте, що їх повноваження скоро закінчяться, а з новими доведеться знову «рішати»?
– Ви розумієте, що кафедра Маркетингу та УІД (МУІД як вказано у проекті рішення) за жодних обставин не проголосує за заплановане злиття ННІ ФЕМ ім. О. Балацького і ННІ інституту бізнес-технологій «УАБС» і загального «одобрямс» не буде?
– Вам не вдається розірвати колектив і прибрати завідувача і Ви вдаєтесь до такого «геніального» рішення?
– Створюється інформаційний привід, який переключить увагу громадськості з обговорення фальсифікацій і плагіату у Стратегії м. Суми, яку серед інших розробляли Ваші дочка (Васильєва) і зять (Леонов), а також Світайло, Александров, Боронос та ін.?
Виберіть правильний варіант, або поясніть чим викликане таке «геніальне» рішення.
2. Анатолій Васильович, я пропоную нову кафедру маркетингу набрати з розробників Стратегії, особливо тих, хто проводив опитування. Чи Ви думаєте, що колеги з кафедри Маркетингу та УІД будуть працювати у новій структурі (на нову структуру)? Окрім того, освітній процес це ліцензований вид діяльності і ліцензія видана під конкретний кадровий склад. Ви впевнені, що не втратите ліцензію?
3. Я не знаю, що Ви там думаєте і чи думаєте взагалі, але після вистав, які Ви влаштували і з впертістю (яка варта іншого застосування) продовжуєте влаштовувати, імідж СумДУ катастрофічно падає.
4. Анатолій Васильович, будьте нарешті мужиком. Підіть добровільно у відставку, не валіть остаточно імідж ННІ ФЕМ і СумДУ у цілому”, – написав професор.