На Сумщині реорганізували 17 закладів охорони здоров’я
Депутати Сумської обласної ради проголосували за реорганізацію комунальних закладів та установ охорони здоров’я. 17 комунальних закладів охорони здоров’я стали некомерційними підприємствами.
Рішення прийнято відповідно до Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я України, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 1013, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, керуючись статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Відтепер некомерційні підприємства Сумської обласної ради:
- «Сумська обласна клінічна лікарня» (ідентифікаційний код 02000381, місцезнаходження юридичної особи: 41835, Білопільський район, село Кальченки, вулиця Центральна, будинок 2);
- «Сумський обласний діагностичний центр» (ідентифікаційний код 14019167, місцезнаходження юридичної особи: 42400, Краснопільський район, селище міського типу Краснопілля, вулиця Сумська, будинок 19);
- «Сумський обласний спеціалізований будинок дитини» (ідентифікаційний код 14024470, місцезнаходження юридичної особи: 42400, Краснопільський район, селище міського типу Краснопілля, вулиця Мезенівська, будинок 4);
- «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер»(ідентифікаційний код 02000292, місцезнаходження юридичної особи: 42304, Сумський район, селище міського типу Степанівка, вулиця Торопилівська, будинок 6);
- «Сумська обласна інфекційна клінічна лікарня ім. З.Й.Красовицького»(ідентифікаційний код 14011007, місцезнаходження юридичної особи: 42400, Краснопільський район, селище міського типу Краснопілля, вулиця Бєлгородська, будинок 2);
- «Сумський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер»(ідентифікаційний код 05481004, місцезнаходження юридичної особи: 42400, Краснопільський район, селище міського типу Краснопілля, вулиця Бєлгородська, будинок 2);
- «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (ідентифікаційний код 23824057, місцезнаходження юридичної особи: 42317, Сумський район, село Юнаківка, вулиця Новоселівська, будинок 57);
- «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» (ідентифікаційний код 02000375, місцезнаходження юридичної особи: 41835, Білопільський район, село Кальченки, вулиця Центральна, будинок 2);
- «Обласний клінічний перинатальний центр» (ідентифікаційний код 36897937, місцезнаходження юридичної особи: 41816, Білопільський район, село Шкуратівка, вулиця Центральна, будинок 19);
- «Сумський обласний клінічний кардіологічний диспансер» (ідентифікаційний код 03568362, місцезнаходження юридичної особи: 42342, Сумський район, село Косівщина, вулиця Шкільна, будинок 17а);
- «Обласний діагностичний центр у місті Шостка» (ідентифікаційний код 36848806, місцезнаходження юридичної особи: 41100, місто Шостка, вулиця Весняна, будинок 10);
- Третя обласна спеціалізована психіатрична лікарня (ідентифікаційний код 23297623, місцезнаходження юридичної особи: 41400, місто Глухів, вулиця Інститутська, будинок 3);
- «Обласний наркологічний диспансер» (ідентифікаційний код 03083340, місцезнаходження юридичної особи: 42400, Краснопільський район, селище міського типу Краснопілля, вулиця Бєлгородська, будинок 2);
- «Шосткинський міжрайонний протитуберкульозний диспансер»(ідентифікаційний код 14027037, місцезнаходження юридичної особи: 41100, місто Шостка, вулиця Вінницька, будинок 64);
- «Сумський обласний клінічний лікарсько-фізкультурний диспансер»(ідентифікаційний код 05481033, місцезнаходження юридичної особи: 42400, Краснопільський район, селище міського типу Краснопілля, вулиця Сумська, будинок 19);
- «Перша обласна спеціалізована лікарня міста Ромни» (ідентифікаційний код 02000369, місцезнаходження юридичної особи: 42001, місто Ромни, бульвар Московський, будинок 29);
- Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер (ідентифікаційний код 05480996, місцезнаходження юридичної особи: 41835, Білопільський район, село Кальченки, вулиця Центральна, будинок 2).
Переваги перетворення ЗОЗ із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство:
- керівник ЗОЗ, що діє у статусі підприємства, отримує значно більшу, ніж це можливо в умовах статусу бюджетної установи, свободу у розпорядженні активами, фінансами та формуванні кадрової політики ЗОЗ, визначенні внутрішньої організаційної структури закладу;
- ЗОЗ (підприємство) має можливість самостійно встановлювати будь-які форми оплати праці працівників, що допускаються законодавством;
- фінансування ЗОЗ зі статусом підприємства здійснюється не за постатейним кошторисом витрат, а на основі власного фінансового плану, що дозволяє такому ЗОЗ бути більш гнучким та самостійним у прийнятті рішень порівняно із суб’єктами, що мають статус бюджетної установи;
- право ЗОЗ (підприємства) утворювати об’єднання підприємств з іншими ЗОЗ, які також діють у статусі підприємства, з метою перерозподілу функцій між ними та спільної оптимізації використання матеріальних, людських та фінансових ресурсів ЗОЗ – членів об’єднання;
- ЗОЗ (підприємство) може наймати за цивільно-правовими договорами лікарів фізичних осіб – підприємців, які зареєстровані та одержали відповідну ліцензію на здійснення господарської діяльності з медичної практики.
Поділитися в соціальних мережах