Мер Сум затвердив обов’язки своїх заступників: хто за що відповідатиме?
Очільник Сум Олександр ЛИСЕНКО затвердив розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету.
Безпосередньо очільник міста координує роботу та сприяє виконанню покладених на них завдань, у межах, визначених чинним законодавством, таких виконавчих органів міської ради, міських підприємств, установ, організацій: департаменту фінансів, економіки та інвестицій (в частині повноважень щодо бюджету та фінансів); департаменту інфраструктури міста; КП «Шляхрембуд»; КП «Сумижилкомсервіс»; КП «Сумитеплоенергоцентраль»; підприємств водо-, тепло-, газопостачання, забезпечення електричною енергією та нафтопродуктами; підприємств по обслуговуванню житла (незалежно від форм власності; підприємств, які забезпечують належний санітарний стан та благоустрій Сумської міської ТГ.
Також Олександр Лисенко координує роботу міської міжвідомчої комісії з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів мереж центрального опалення, постачання гарячої води, очолює комісії з питань захисту прав дитини та міську комісію з питань боротьби зі злочинністю.
У підпорядкуванні першого заступника міського голови Михайла БОНДАРЕНКА: департамент фінансів, економіки та інвестицій (в частині повноважень щодо соціально-економічного розвитку, регуляторної політики, екології та енергозбереження, охорони довкілля та використання природних ресурсів, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності міста); департамент забезпечення ресурсних платежів; управління архітектури та містобудування; управління капітального будівництва та дорожнього господарства; управління державного архітектурно-будівельного контролю; правове управління; відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення; КУ «Сумська міська рятувально-водолазна служба»; КП « Сумське міське бюро технічної інвентаризації».
Також перший заступник міського голови відповідає за взаємодію з проектними організаціями будівельного та містобудівного напрямків (незалежно від форм власності); науково-дослідними установами архітектурно-будівельного напрямку та координує роботу ради з питань залучення іноземних інвестицій; координаційної ради з питань розвитку підприємництва; комісії по встановленню та розміщенню об’єктів зовнішньої реклами та інформації в місті; комісії з питань переведення житлових приміщень (житлових будинків) у категорію нежитлових; нежитлових приміщень у категорію житлових; житлових будинків у будинки садибного типу; міжвідомчої комісії для визначення підстав для найменування, перейменування об’єктів адміністративно-територіального устрою, повернення їм історичних назв та присвоєння імен державних та громадських діячів; архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури та містобудування; комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій; міської комісії з питань евакуації; підприємств будівельного комплексу, будівельної індустрії, будівельних матеріалів, відділів капітального будівництва промислових підприємств та організацій (незалежно від форм власності).
Тамара ІЩЕНКО спрямовує, координує та контролює: управління охорони здоров’я; управління «Інспекція з благоустрою міста Суми»; відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів; відділу «Служба 15-80», вирішує питання взаємодії з управлінням Держпродспоживслужби в м. Сумах.
Заступнику міського голови Вірі МОТРЕЧКО підпорядковуються: департамент соціального захисту населення; управління з питань праці; управління «Служба у справах дітей»; відділ з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи; міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; КУ «Центр матері та дитини»; КОРП «Дрібнооптовий»; КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування «Берегиня»; Центр реінтеграції бездомних громадян; КУ «Центр учасників бойових дій»; КП «Муніципальний спортивний клуб з хокею на траві «Сумчанка»; КП «Муніципальний спортивний клуб «Тенісна академія»; міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»; комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа з вільної боротьби»; комунальний заклад «Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву ім. В. Голубничого»; комунальний заклад «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа єдиноборств»; комунальний заклад «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Суми». Також вона опікується діяльністю фізкультурно-спортивних установ, закладів та установ; міської, районних в місті та інших організацій ветеранів України; громадських організацій потерпілих від аварії на Чорнобильській АЕС; громадських організацій, що об’єднують воїнів-інтернаціоналістів, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей; Українського товариства сліпих та Українського товариства глухих; міського військового комісаріату (у межах закріплених обов’язків).
Водночас Віра Мотречко керує комісією з питань забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, реалізації державної політики зайнятості населення, створення робочих місць та легалізації; комісією з питань координації діяльності з надання населенню житлових субсидій за спрощеним порядком під час оптимізації цін і тарифів на природний газ та житлово-комунальні послуги; комісією з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим чи внутрішньо переміщеним особам; опікунською радою; комісією з альтернативної служби; спостережною комісією; Радою з координації та контролю за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку Сумської міської ТГ; призовною комісією; міською координаційною радою з питань безпеки дорожнього руху; забезпечує організацію надання допомоги підшефним частинам Збройних Сил України, сприяє діяльності Ради учасників бойових дій та членів сімей загиблих воїнів.
Заступник міського голови Станіслав ПОЛЯКОВ спрямовує, координує та контролює роботу: управління освіти і науки; управління стратегічного розвитку міста; відділу культури; відділу у справах молоді та спорту; КП «Сумикомунінвест»; КУ «Агенція промоції «Суми»; закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти; ДЮСШ № 1, № 2; Центру професійного розвитку педагогічних працівників; КУ «Інклюзивно-ресурсний центр № 1»; мистецьких шкіл; міської централізованої бібліотечної системи; КУ «Сумський міський центр дозвілля молоді».
Він також координує роботу міської комісії з питань контролю за дотриманням та впровадженням української мови на території Сумської міської ТГ.
У віданні керуючого справами виконавчого комітету Юлії ПАВЛИК: департаменту комунікацій та інформаційної політики; управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми»; управління з господарських та загальних питань; відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг; відділу організаційно-кадрової роботи; архівного відділу; відділу бухгалтерського обліку та звітності; відділу з конкурсних торгів; відділу протокольної роботи та контролю; відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення; відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного та Ковпаківського районів м. Суми; сектору з питань управління сільськими територіями; КП «Інфосервіс»; КП «Електроавтотранс»; КП «Паркінг»; підприємства транспорту; оператори надання послуг кабельного телебачення та телекомунікаційних послуг. Також вона координує роботу громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті; конкурсного комітету для визначення на конкурсних засадах юридичних та фізичних осіб-підприємців, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми; комісії з питань роботи міського пасажирського транспорту; громадської ради при виконавчому комітетові міської ради; експертної ради з підтримки книговидавничої справи та книгорозповсюдження; комісії по дотриманню законодавства України про свободу слова та релігійні організації; очолює конкурсну комісію для проведення конкурсу на заміщенню вакантних посад посадових осіб Сумської міської ради.
Секретар міської ради Олег РЄЗНІК спрямовує, координує та контролює роботу відділу з організації діяльності ради та очолює Координаційну раду з питань громадського (партиципаторного) бюджету м.Суми.