А кажуть – немає грошей: Суми знову розробляють логотип за більше ніж півмільйона гривень
Виконавчий комітет Сумської міської ради провів 4 тендери, загальна сума – 540 тисяч гривень. Усі вони стосуються однієї тематики, це:
«Розробка логотипу міста та правил його використання»
«Розробка візуальної концепції бренда міста – основна ідея бренду та її візуалізація»
«Розробка комунікаційної концепції бренда міста».
Усі гроші підуть в одні «руки». Справою брендування займається ТОВ “Рекламно-виробниче об’єднання “Шоколад”. На тендери, окрім них, ніхто не прийшов.
Нагадаємо, для Сум у 2016 році уже розробляли логотип міста, та ідея не сподобалась більшості містян.
Зазначимо, що, за словами мера Сум Олександра Лисенка, ситуація з міськбюджетом – критична, і грошей ні на що не вистачає…
Поділитися в соціальних мережах