Кількість скарг жителів Сумщини на роботу посадовців збільшилася на 20%
Понад 90% звернень до обласної влади – це скарги про те, що на місцях десь щось не робиться належним чином.
Як повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Наталія ЛЕБІДЬ, у 2021 році в облдержадміністрацію надійшло 23887 звернень громадян, що на 20% більше ніж у 2020 році.
У письмових зверненнях люди порушували 1584 питання. Чільне місце посіли питання соціального захисту – 344 (21,7%), комунального господарства – 254 (13,5%), аграрної політики і земельних відносин – 162 (8,6%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 143 (7,6%), охорони здоров’я – 95 (5,1%), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 84 (4,5%), транспорту і зв’язку – 77 (4,1%).
Найчастіше до облдержадміністрації надходили звернення від мешканців міст Суми, Шостка, Сумського району, менше – з міст Глухів, Охтирка. За регіональним розподілом домінували питання: соціального захисту (м. Суми, м. Шостка, м. Ромни), комунального господарства (м. Суми, м. Шостка, м. Конотоп), аграрної політики і земельних відносин (м. Суми, м. Ромни, м. Конотоп, Миколаївська селищна рада, Синівська та Дубов’язівська сільські ради).