КП “Міськводоканал” розсилав сумчанам помилкові квитанції
З метою скорочення дебіторської заборгованості з боку населення КП «Міськводоканал» звернулося до ТОВ “Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр” з проханням роздрукувати абонентам у жовтні поточного року не лише квитанції за комунальні послуги, а й повідомлення про заборгованість. Такі повідомлення стосувалися споживачів, у яких заборгованість за послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення перевищує 400 грн.
Проте з невідомих причин інформаційно-розрахунковий центр до повідомлень про заборгованість включив поточне нарахування абонентам за водопостачання та водовідведення за жовтень. Тобто, окрім боржників, споживачам, які не мають боргу, також були надруковані повідомлення про заборгованість.
КП “Міськводоканал” у терміновому порядку звернулося до МЄІРЦ з вимогою призупинити вручення повідомлень та надати обґрунтовані пояснення щодо причин помилкового внесення поточного нарахування за жовтень в якості суми заборгованості за водопостачання та водовідведення.
Проте, як з’ясувалося, 20% споживачів, які справно сплачують комунальні послуги, вже отримали повідомлення про нібито існуючу заборгованість. Тому КП «Міськводоканал» перепрошує споживачів за поки що незрозумілі дії МЄІРЦ та звертає увагу, що сплаті підлягає сума, яка зазначена, виключно, у платіжній квитанції.