Мерія Сум прийняла генплан
Сумська міськрада ухвалила генеральний план розміщення рекламних площ на території міста Суми. Програма, над якою працювали архітектори 25 місяців, нарешті прийнята.
За словами начальника відділу з питань дизайну управління архітектури Максима Галицького, фахівці запозичили досвід Європи і українських міст-мільйонників. У результаті отримали чіткий генеральний план розміщення рекламних площ на території міста Суми.
«Зовнішня реклама впливає на імідж міста. Прийняття Програми дозволить привести всі без винятку рекламні площі до єдиного естетичного і технологічного вигляду, до того ж прийняття комплексної схеми разом із зонуванням дозволяє чітко визначити межі розташування об’єктів», – упевнений Галицький.
Так, розробники пропонують поділити територію Сум на 4 форматні зони. «Нульова» включає в себе парки, сквери, архітектурні пам’ятки і культові споруди Сум – тут розміщення рекламних носіїв буде категорично заборонено. Другу зону назвали «історичне ядро», в яку входять вул. Соборна, вул. Воскресенська і прилеглі до них квартали – на цій території можна буде розміщувати сіті-лайти розміром не більше 3 кв. м і реклами на фасадах будівель, але за умови, що вони будуть гармонійно виглядати в архітектурному середовищі міста. Середній формат, до 12 кв. м, зможуть розмішати в центральній частині Сум, а ось білборди розміром до 18 кв. м – за межами центру.
Крім того, зараз сумське управління архітектури працює над двома пілотними проектами, які, на їхню думку, візуалізують задумане і доведуть ефективність програми в дії. Інноваційні схеми планують застосувати на вул. Харківська (від моста і до вул. Лінійна) і в районі вул. Набережна р. Стрілка.
За прогнозами, проекти будуть опубліковані на сайті Сумської міськради вже у серпні і, якщо знайдуть підтримку у членів виконкому, будуть винесені на обговорення на сесії. Початок реконструкції розміщення рекламних площ архітектура планує зайнятися до кінця 2017 року.
Джерело: 0542.ua