Мерія Сум запевняє, що відповідає на всі запити вчасно
За І квартал 2018 року до виконавчого комітету Сумської міської ради надійшло 118 запитів на отримання публічної інформації. Про це повідомили у Департаменті комунікацій та інформаційної політики.
За результатами розгляду задоволено 91 такий запит. Ще 14 відповідно до законодавства надіслано належним розпорядникам інформації. Решта перебували на опрацюванні.
У запитах на інформацію, отриманих протягом перших трьох місяців року, порушено 173 питання різної тематики. Їх аналіз свідчить, що найбільш актуальними є питання щодо діяльності органів місцевого самоврядування – 62 запити, що становить 36% від загальної кількості питань. Популярними також залишаються питання житлово-комунального господарства, кількість яких склала 19 (11%). Запитувачів також цікавлять питання аграрного сектору та земельних відносин – 18 запитів (10%); транспорту і зв’язку – 15 запитів (9%); фінансової політики та розпорядження бюджетними коштами – 12 запитів, що становить 7%.
Від Сумської облдержадміністрації надійшло для розгляду, як належному розпоряднику інформації, шість запитів. Ще три направили представники засобів масової інформації.
Слід зазначити, що від фізичних осіб надійшло 67 запитів, що складає 57% від загальної кількості, від юридичних осіб – 51 (43%).
“Запитувана інформація надається своєчасно, порушення термінів розгляду структурними підрозділами Сумської міської ради не було”, – запевняють у мерії Сум.
Нагадаємо, на сесії Сумської міськради депутати практично одноголосно підтримали проект рішення про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників міськради за халатне ставлення до запитів депутатів. Зокрема – за ненадання або несвоєчасне надання відповіді депутату на депутатський запит чи звернення, а також звернення постійних і тимчасових контрольних депутатських комісій міськради. Депутати вже давно скаржилися на те, що чиновники мерії відповідають на їхні запити відписками, найчастіше – з порушенням термінів, а проблеми, підняті в запитах, не вирішуються.