“Обдурюють і беруть 5 грн за питання”: У Липовій Долині скаржаться на працівників автовокзалу
У соцмережі Фейсбук з’явився допис Ольги Яцури, у якому жінка пише, як її обслужили на липоводолинскому автовокзалі. За її словами, за інформацію про розклад рейсів, з неї попросили 5 грн.
«…зайшла на автовокзал в Липовій Долині, щоб взяти попередньо квитки дітям до Сум, знаю що багато рейсів було відмінено, питаю що буде йти в неділю до Сум, на що мені касирка показує на розклад що висить на стіні, я кажу, так там же половини немає в рейс, на що вона відповідає – інформація коштує п’ять грн, я була в легкому шоці, м’яко кажучи… З кого ви дерете по п’ять грн, з тих людей, що на перекладних добрались до Липової Долини, щоб купити ліки чи якісь вирішить свої питання, як кажуть, все для людей, рейси повідміняли, зате інформація платна, два рейси, які лишилися до Сум, то щоб узнати, чи вони будуть у рейс, п’ять грн. Це чіє ж таке ,,мудре,, рішення? Ким було прийнято такі платні послуги?» — пише жінка.
У коментарях липоводолинці активно обговорюють роботу місцевого автовокзалу: «А ще і обдурюють людей, кажуть буде маршрутка на Суми виїхала, а її нема, дзвонить на вокзал і трубки не беруть, оце докерувались», «Як же людина купить той квиток, якщо інф.платна))) Таких касирів надо робити популярними, на кожний стовп об’яву з фото, героїв знати потрібно», «Закрить автостанцію і хай сидять дома, за що їм платить зарплату, а маршрутка забере пасажира і без квитка», «В Недригайлові касирка і підкаже, і пояснить, і подивиться, чи в ту маршрутку ти сідаєш. Була там восени, день прохолодний, а дівчата-студентки взяли квитки і вийшли на вулицю з кавою та печивом. Так ця жіночка вийшла до них, запросила у приміщення, сідайте-пийте каву у теплі, тільки не перемерзайте. А у Липовій Долині начальник вокзалу прогнав із черги таке ж дівча з криком, не пояснивши чого обслуговує пасажирів іншого рейсу, просто нагрубив, а вона розплакалась».