У мерії Сум визнали проблему з розглядом онлайн-петицій
Два місяці тому один із депутатів Сумської міськради зажадав від міської влади навести лад у питанні розгляду електронних петицій. Зокрема, Володимир Чепік акцентував увагу на тому, що в Сумській міськраді з’явилася хибна практика їх нівелювання, терміни розгляду онлайн-звернень затримуються, та й майже на 100% петицій дається тривіальна відписка.
На апаратній нараді у мерії 17 січня визнали всі ці проблеми. Так, за інформацією директора департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніни Кохан, була затримка із відповіддю на такі петиції: велодоріжки вздовж Псла між мостами на вул. Героїв Крут та вул. Прокоф’єва (департамент інфраструктури міста), капремонт прибудинкових територій у районі будинків № 31, 33 та 35 по вул. Ковпака (УКБ), розпуск всього складу виконкому Сумської міськради (відділ організаційно-кадрової роботи), відновлення роботи молочної кухні (управління охорони здоров’я), ремонт дороги від початку вул. Інтернаціоналістів до перехрестя з пр. Лушпи, створення асфальтного покриття на вул. Льва Толстого, Пугачова та Братської, полив у спеку міста, заборона проїзду та паркування автомобілів на вул. Соборній, Воскресенській, закриття проїзду пішохідними вулицями міста (усе – департамент інфраструктури). Також авторів не задовольняли відповіді органів місцевого самоврядування на їхнє звернення.
«Думаю, усі працівники структурних органів місцевого самоврядування мають розуміти ситуацію з петиціями. За багатьма петиціями ми підтримуємо їх авторів і впроваджуватимемо їх у життя міста. І термінів розгляду онлайн-звернень треба дотримуватися», – пожурив чиновників мер Сум.
Подивимося, чи вплине таке підбиття підсумків роботи з петиціями минулого року на нинішній рік і чи зміниться ставлення влади до звернень громадян…