Суми втрачають ще один транспортний маршрут
Незважаючи на підвищення вартості проїзду в маршрутках із 5 до 7 гривень, не всі сумські перевізники можуть продовжувати працювати в нинішніх умовах. Через збитковість частина з них вимушена навіть при ціні в 7 гривень відмовлятися обслуговувати закріплені за ними маршрути, пояснюючи це тим, що не вистачає коштів на утримання транспортних засобів у технічно справному стані і виплату заробітної плати водіям.
Як стало відомо, з 15 лютого «Сумипастранс» припиняє перевезення пасажирів і багажу на маршруті №14 «Тімірязівка – Зал.вокзал». Відповідний лист надійшов на ім’я міського голови Сум Олександра Лисенка. У документі директор підприємства Олександр Кузьменко вказав причину такого кроку: «Дане рішення пов’язане з відсутністю достатньої кількості водіїв відповідної кваліфікації та вкрай низьким пасажиропотоком на даному маршруті».
Тим часом, як перевізники змушені розривати договори на перевезення пасажирів, а сумчани залишаються без транспорту, депутати від «Європейської солідарності» продовжують розхитувати ситуацію щодо тарифів на проїзд. Намагаючись загравати з виборцями і показати себе борцями за справедливість, вони виступають за скасування рішення виконкому про підвищення вартості перевезень у приватному громадському транспорті. Більше того, запускають фейки, що і тариф у 5 гривень завищений для Сум.
Натомість перевізники пропонують 9 депутатам ЄС довести, що вони вболівають за інтереси сумчан не словом, а ділом: нехай візьмуть і куплять автобуси й почнуть працювати на маршруті. Міська рада як раз шукає перевізників на кілька напрямків, які звільнилися, тож вистачить кожному ЄСівцю. Тим паче, кожному народному обранцю виділяється мільйон для виконання повноважень, тож є реальна можливість скерувати ці 9 мільйонів так, щоб вирішити наболіле транспортне питання.
Цікаво, на який день, спробувавши хліб перевізників, вони взагалі відмовляться виходити на рейси? Та й чи зважаться взагалі прийняти такий виклик, бо одна справа піаритися на темі маршруток, і зовсім інша – на власному досвіді показати, як надавати послуги і не рахувати збитки.