Гучний вибух і раптова темрява: Білопілля залишилося без світла. Що кажуть місцеві?
Відомий ортопед-травматолог Артур Красненко перейшов у команду Дарвіша Аделя
У Конотопі чоловік дивом вижив під час вибуху «Шахеда»
Подвійний удар по Конотопу: місто залишиться без світла і води. У вас є година, щоб набрати запаси
Нічна атака «Шахедів» вивела з ладу критичну інфраструктуру Шостки та Конотопа
На Сумщині ворог повзе до траси: Deep State зафіксував просування росіян на 4 км² під Юнаківкою. Чи є загроза для Сум?
На Сумщині сотня росіян прорвалася до Грабовського
У Конотопі вже другий вибух за кілька хвилин від “Шахеду”
Падіння «Гербери» під вікнами: що насправді вибухнуло у Конотопі? З’явилося відео моменту
Вибух чули в Конотопі
Світло зникло без попередження: на Сумщині ввели екстрені аварійні графіки. Кого відключили о 10:00?
Пекло тривало 13 годин: ворог «переорав» Сумщину 60 разів, руйнуючи будинки та авто. Яким дивом вціліли люди?
Вчора
Чорні дні для Сумщини: 16 домовин повернулися додому. Дивіться в очі Героям, яких ми втратили…
На Сумщині світло вимикатимуть, але є нюанс: важливе попередження для всіх споживачів на 23 грудня
«Працюють на межі неможливого»: Олексій Романько особисто відзначив нагородами героїзм енергетиків Шосткинщини
Садовий на Сумщині: мер Львова несподівано заїхав до Охтирки — про що говорили з Кузьменком?
Президент Зеленський заговорив про наступ росіян на Сумщині: розкрив деталі, про які мовчали — серед заручників є діти та військові
Таємниці виконкому: Нога залишив старих перевізників і дав «добро» на спилювання дерев. Що влада Шостки приховала за 24 пунктами звіту?
«Золотий» чиновник: Артему Кобзарю готують «космічні» премії та допомогу на «соціалку». Скільки коштуватиме місту «інтенсивна» праця в.о. мера?
На Сумщині росіяни штурмують південну частину Грабовського і розширюють географію атак. Офіційні дані
На Сумщині робот-собака розмінував російську пастку біля траси
«Прощупування» ціною у 50 доль? У ДПСУ вперше пояснили прорив на Сумщині, який дипломати порівнюють з терором ІДІЛ
Смертельна гостя у дворі: на Охтирщині підліток кинувся рятувати пса від скаженої лисиці — чим усе закінчилося
Смертоносний залп по передмістю Сум: РСЗВ накрило житлові будинки — дивом ніхто не загинув
Сибіга бʼє на сполох: МЗС офіційно визнало прорив і масове викрадення людей на Сумщині, поки місцева влада «втратила голос»
Розкрито деталі нового російського наступу на Сумщині, про який стало відомо із запізненням. Доля 50 українців — шокує
Сумщина під прицілом: понад 80 ударів за добу і 8 годин життя під виття сирен
21 грудня
За останні три дні з прикордоння Краснопільської громади евакуйовано близько 40 людей
У Сумах пасажири скаржаться на плутанину з табличками в маршрутках
Як завтра вимикатимуть світло?

Мерія не підтримала ідею запровадження нульової аварійності в Сумах

Отримала відповідь онлайн-петиція «Нульова аварійність та смертність на дорогах: запровадити шведську програму Vision Zero у Сумах».

«Зважаючи на завелику кількість випадків ДТП у нашому місті, пропоную до розгляду методику розвинутої країни – Швеції – щодо зменшення кількості аварій.

Vision Zero — шведська програма з підвищення безпеки дорожнього руху та зниження смертності в ДТП. Базовим принципом програми є неприпустимість дорожньо-транспортних пригод з летальним наслідком. Згідно з ним не можна ставитися до смертей на дорозі як до неминучого зла, пов’язаного з автомобілізацією. Основний підхід програми до цієї проблеми покликаний зняти з водіїв основну провину за смертельні випадки на дорогах, зробити так, щоб у вирішенні проблеми брали участь і ті, хто будує і обслуговує дороги. Розробники програми розуміють, що водії — звичайні люди і будуть помилятися завжди. Однак необхідно організувати дорожній рух таким чином, щоб помилки людей не приводили до смертельних наслідків.

Основні засоби програми Vision Zero по зменшенню смертності та аварій на дорогах у містах:

1) Перехрестя з круговим рухом. Незважаючи на те, що світлофорне регулювання знижує число аварій і збільшує пропускну здатність перехрестя, як правило, аварії на них призводять до більш тяжких наслідків, ніж на перехрестях з круговим рухом.

2) Дороги з розділовим бар’єром. Рішення ефективно запобігає аваріям, пов’язаним із зіткненнями зустрічного автотранспорту. Будівництво розділових бар’єрів активно ведеться в Швеції з 1998 року.

3) Обмеження швидкості в населених пунктах до 30 км/год. За дослідженнями вчених, саме швидкість в 30 км/год є межею, при якій більшість пішоходів виживають в ДТП. Влада населених пунктів Швеції отримала повноваження самостійно визначати ділянки для введення даного обмеження. Тобто не потрібно обмежувати швидкість руку по всьому місту, а лише там, де може бути небезпечно для людей – в зоні розташування зупинок громадського транспорту, пішохідних переходів, перехресть вулиць.

4) Виділення на пішохідному переході самого пішохода, а не дорожньої розмітки або знаків. Для цього облаштовують освітлення поверх переходів, завдяки чому людину на дорозі видно на всьому протязі переходу.

Крім того, програма передбачає очищення прилеглих до доріг територій, детальне розслідування аварій зі смертельним випадком, нагадування про ремені безпеки та велосипедні шоломі, алкозамки (технологія призначена зменшити кількість випадків водіння в нетверезому вигляді), фоторадари.

Для Сум першочерговим є ті чотири пункти основних засобів. Їх реалізація дуже проста, деякі показані на малюнках. Четвертий пункт в деяких районах міста вже запроваджено, наприклад, на Черепіна біля мосту КРЗ. До речі, немає новин про збитих пішоходів на них. Дивно? Ні.

Зважаючи на вище сказане, вимагаємо від влади:

1. НАЙГОЛОВНІШЕ: Усі пішіходні переходи у місті Суми доповнити освітленням зверху на всьому протязі переходу. Скільки разів ще будем чути про збитих у темряві людей на пішохідних переходах на просп. Курському?

2. В місцях підвищеної небезпеки, зокрема в районі зупинок громадського транспорту, облаштувати бар’єри (островки безпеки на переходах) та звуження поліс, по яких рухається транспорт, для примусового зменшення їх швидкості руку на цих ділянках.

3. Створити островки безпеки на пішохідних переходах на дорогах із 2-3 полосами для руху авто у кожному напрямку (Харківська вулиця, Курський проспект та Лушпи, і т.д.). Обладнати такі острови відбійниками на знаками “Об`їзд справа”.

4. На немагістральних невеликих вулицях найбільш жваві нерегульовані пішохідні переходи підняти над проїжджою частиною на рівень бордюру. Це змусить водіїв зменшувати швидкість руху безпосередньо перед такими переходами. А самі пішоходи будуть переходити дорогу не по калюжам.

Бажано також направити, наприклад, офіційний запит до будь-якого з муніципалітетів Швеції, де реалізована програма Vision Zero, та запросити їх експерта, який поділиться досвідом та надасть консультації для підвищення безпеки дорожнього руху у місті Суми.

P.S.

Першими в Україні ми не будемо:

1. Припідняті пішохідні переходи вже робили у Тернополі.

2. Острів безпеки на дорозі у м. Буча: http://city.bucha.org/b%D1%96lya-zupinki-marshrutnogo-taks%D1%96-%E2%84%963-u-buch%D1%96-zbuduyut-ostr%D1%96v-bezpeki.html

3. Експериментальний (вже 2 роки як ні) острів безпеки у Києві: https://www.facebook.com/dbelotserkovets/posts/1631744150225904

4. Модернізоване освітлення переходів у Львові: https://zaxid.net/u_lvovi_zastosuvali_modernizovanu_sistemu_osvitlennya_pishohidnogo_perehodu_n1370298

Як бачимо, в Україні не систематично, але локально якісь заходи все ж поступово робляться. Треба примкнути до цієї тенденції, місто Суми не повинно бути аутсайдером по забезпеченню безпеки дорожнього руху. Зменшити аварійність на наших дорогах можливо», – писав автор петиції Погоренко Віктор Сергійович.

Відповідь на електронну петицію:

«З електронної петиції вбачається, що основним завданням запровадження зазначеної програми є підвищення безпеки дорожнього руху та зниження смертності ДТП.

Інформуємо Вас, що виконання робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі міста Суми відповідно до укладеного договору проводитися КП «Шляхрембуд» СМР в межах передбаченого фінансування.

Питання запровадження шведської програми Vision Zero у Сумах відповідно до раніше розробленого технічного завдання на 2019 рік не передбачено. Пропозиція щодо запровадження вищевказаної програми буде направлена до профільних депутатських комісій при формуванні бюджетного запиту на 2020 рік».

Поділитися в соціальних мережах
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім