Вчора
Ворог лізе на Сумщину: ЗСУ відбили чотири штурми на кордоні, артилерія окупантів не змовкає — вечірнє зведення Генштабу
«Це не сакральні землі, а звичайна спрага»: сумський блогер назвав єдину умову, за якої Путін відмовиться від захоплення Донбасу
«Червона зона» посеред дня: завтра вимикатимуть по три черги — оприлюднено жорсткий графік на 4 грудня
«Мамкин експерт» на держзабезпеченні: керівник «Суспільного» пропонує «ліквідувати» третину бригад, поки сам відсиджується в тилу
«Золота» тисяча: хотів отримати допомогу, а втратив 45 000 гривень — нова схема аферистів «косить» жителів Сумщини
Медицина без черг, гаманець ветерана, реабілітація та робота: Олексій Романько про нову стратегію підтримки ветеранів на Сумщині
Смерть у лісі: у Глухові судять начальника за «гілку-вбивцю», але чи винен він насправді? (Неоднозначні деталі)
Завдяки ініціативі Тетяни Скрипки Сумщина отримала велику партію генераторів від європейських партнерів
Три доби десь блукав без телефону: в Охтирці розшукали 13-річного втікача — де він був?
2000 суперниць і шалений драйв: як юні «запальнички» із Сум підкорили Кубок України у Львові
«Знесли пасіку — добра справа»: у Сумах на 15 років сів зрадник, який наводив ракети на ЗСУ і мріяв про знищення українців
«Ефект доміно» на зустрічній та збита жінка на «зебрі»: поліція розслідує кривавий вівторок на дорогах Сум
«Мертва петля» на трасі: на Сумщині авто злетіло в кювет і миттєво спалахнуло — подробиці вечірньої ДТП
Пекло на кордоні: ворог рівняв села з землею 40 разів, але Сумщина вистояла — подробиці доби
02 грудня
Готуйте павербанки: завтра на Сумщині світло вимикатимуть у три черги — опубліковано жорсткий графік на 3 грудня
Вірусний наступ на Сумщину: діти масово злягають із температурою, а один район — за крок до епідемії
«Золотий» захват у Дніпрі: сумські бійці «поклали на лопатки» сотні суперників і повернулися з тріумфом
«Батьківщина» у Сумах змінює курс: партійці обрали нове керівництво і визначили головну місію на 2025 рік
Тростянець випередив усіх: у місті першими в області (а може й в Україні) встановили новорічну ялинку
«Срібна дівчинка» підкорила Суми: як звичайний шкільний звіт перетворився на оперну сенсацію
Гроші є, а ловити нікому: У Ромнах влада тричі не змогли «продати» проблему безпритульних собак за 700 тисяч, тому мер вирішив просто… поприбирати
На Сумщині авто з військовими злетіло з мосту — двоє чоловіків загинуло
На Сумщині екстрено переписали графіки відключень — перевірте свою чергу просто зараз!
Юлія Тимошенко: Корупція на крові стала можливою через монополізацію влади та зовнішнє управління
«Зимовий сон» мерії Сум: півмільярда на котельні виділили… у грудні! Грітися будемо в квітні?
На Сумщині надзвичайники врятували кота з палаючого будинку
Путін дав наказ «відкусити» Сумщину заради «зони безпеки»
Вандалізм «на крові»: у Ромнах невідомі поглумилися над портретом загиблого Героя на Алеї слави
Рекордні втрати для Сумщини: Стало відомо про загибель 23 військовослужбовцівФОТО
«Дама з бігудями» проти «Стефанії»: У Конотопі мер хоче позбавити прав матір, яка переплутала концерт Kalush з наливайкою

Мерія не підтримала ідею запровадження нульової аварійності в Сумах

Отримала відповідь онлайн-петиція «Нульова аварійність та смертність на дорогах: запровадити шведську програму Vision Zero у Сумах».

«Зважаючи на завелику кількість випадків ДТП у нашому місті, пропоную до розгляду методику розвинутої країни – Швеції – щодо зменшення кількості аварій.

Vision Zero — шведська програма з підвищення безпеки дорожнього руху та зниження смертності в ДТП. Базовим принципом програми є неприпустимість дорожньо-транспортних пригод з летальним наслідком. Згідно з ним не можна ставитися до смертей на дорозі як до неминучого зла, пов’язаного з автомобілізацією. Основний підхід програми до цієї проблеми покликаний зняти з водіїв основну провину за смертельні випадки на дорогах, зробити так, щоб у вирішенні проблеми брали участь і ті, хто будує і обслуговує дороги. Розробники програми розуміють, що водії — звичайні люди і будуть помилятися завжди. Однак необхідно організувати дорожній рух таким чином, щоб помилки людей не приводили до смертельних наслідків.

Основні засоби програми Vision Zero по зменшенню смертності та аварій на дорогах у містах:

1) Перехрестя з круговим рухом. Незважаючи на те, що світлофорне регулювання знижує число аварій і збільшує пропускну здатність перехрестя, як правило, аварії на них призводять до більш тяжких наслідків, ніж на перехрестях з круговим рухом.

2) Дороги з розділовим бар’єром. Рішення ефективно запобігає аваріям, пов’язаним із зіткненнями зустрічного автотранспорту. Будівництво розділових бар’єрів активно ведеться в Швеції з 1998 року.

3) Обмеження швидкості в населених пунктах до 30 км/год. За дослідженнями вчених, саме швидкість в 30 км/год є межею, при якій більшість пішоходів виживають в ДТП. Влада населених пунктів Швеції отримала повноваження самостійно визначати ділянки для введення даного обмеження. Тобто не потрібно обмежувати швидкість руку по всьому місту, а лише там, де може бути небезпечно для людей – в зоні розташування зупинок громадського транспорту, пішохідних переходів, перехресть вулиць.

4) Виділення на пішохідному переході самого пішохода, а не дорожньої розмітки або знаків. Для цього облаштовують освітлення поверх переходів, завдяки чому людину на дорозі видно на всьому протязі переходу.

Крім того, програма передбачає очищення прилеглих до доріг територій, детальне розслідування аварій зі смертельним випадком, нагадування про ремені безпеки та велосипедні шоломі, алкозамки (технологія призначена зменшити кількість випадків водіння в нетверезому вигляді), фоторадари.

Для Сум першочерговим є ті чотири пункти основних засобів. Їх реалізація дуже проста, деякі показані на малюнках. Четвертий пункт в деяких районах міста вже запроваджено, наприклад, на Черепіна біля мосту КРЗ. До речі, немає новин про збитих пішоходів на них. Дивно? Ні.

Зважаючи на вище сказане, вимагаємо від влади:

1. НАЙГОЛОВНІШЕ: Усі пішіходні переходи у місті Суми доповнити освітленням зверху на всьому протязі переходу. Скільки разів ще будем чути про збитих у темряві людей на пішохідних переходах на просп. Курському?

2. В місцях підвищеної небезпеки, зокрема в районі зупинок громадського транспорту, облаштувати бар’єри (островки безпеки на переходах) та звуження поліс, по яких рухається транспорт, для примусового зменшення їх швидкості руку на цих ділянках.

3. Створити островки безпеки на пішохідних переходах на дорогах із 2-3 полосами для руху авто у кожному напрямку (Харківська вулиця, Курський проспект та Лушпи, і т.д.). Обладнати такі острови відбійниками на знаками “Об`їзд справа”.

4. На немагістральних невеликих вулицях найбільш жваві нерегульовані пішохідні переходи підняти над проїжджою частиною на рівень бордюру. Це змусить водіїв зменшувати швидкість руху безпосередньо перед такими переходами. А самі пішоходи будуть переходити дорогу не по калюжам.

Бажано також направити, наприклад, офіційний запит до будь-якого з муніципалітетів Швеції, де реалізована програма Vision Zero, та запросити їх експерта, який поділиться досвідом та надасть консультації для підвищення безпеки дорожнього руху у місті Суми.

P.S.

Першими в Україні ми не будемо:

1. Припідняті пішохідні переходи вже робили у Тернополі.

2. Острів безпеки на дорозі у м. Буча: http://city.bucha.org/b%D1%96lya-zupinki-marshrutnogo-taks%D1%96-%E2%84%963-u-buch%D1%96-zbuduyut-ostr%D1%96v-bezpeki.html

3. Експериментальний (вже 2 роки як ні) острів безпеки у Києві: https://www.facebook.com/dbelotserkovets/posts/1631744150225904

4. Модернізоване освітлення переходів у Львові: https://zaxid.net/u_lvovi_zastosuvali_modernizovanu_sistemu_osvitlennya_pishohidnogo_perehodu_n1370298

Як бачимо, в Україні не систематично, але локально якісь заходи все ж поступово робляться. Треба примкнути до цієї тенденції, місто Суми не повинно бути аутсайдером по забезпеченню безпеки дорожнього руху. Зменшити аварійність на наших дорогах можливо», – писав автор петиції Погоренко Віктор Сергійович.

Відповідь на електронну петицію:

«З електронної петиції вбачається, що основним завданням запровадження зазначеної програми є підвищення безпеки дорожнього руху та зниження смертності ДТП.

Інформуємо Вас, що виконання робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі міста Суми відповідно до укладеного договору проводитися КП «Шляхрембуд» СМР в межах передбаченого фінансування.

Питання запровадження шведської програми Vision Zero у Сумах відповідно до раніше розробленого технічного завдання на 2019 рік не передбачено. Пропозиція щодо запровадження вищевказаної програми буде направлена до профільних депутатських комісій при формуванні бюджетного запиту на 2020 рік».

Поділитися в соціальних мережах
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім