На Сумщині мерія завчасно оплачує послуги підрядників
24 липня 2019 року було оприлюднено закупівлю між Підприємством комунальної власності Шосткинської міської ради «Управління капітально будівництва» та приватним підприємством «Шляховик – Шостка», пише gromo.org.ua.
У договорі вказано, що підрядник до 31 грудня 2019 р. включно повинен відремонтувати (покрити проїзд) по провулку Шевченка 2, 4 в м. Шостка. Сума робіт була оцінена майже в 200 тис. грн.

Зареєстроване приватне підприємство «Шляховик-Шостка» в 2009 р.

Та впевнено займає стійкі позиції на ринку.

З 2019 р. і по сьогоднішній день керівником підприємства є Тевосян Рафаель Вачиков. До цього посаду обіймав його батько – Тевосян Вачик Мангасарович, котрий на той час був депутатом Шосткинської міської ради.

Загалом за 2019 р. «Управління капітально будівництва» найчастіше укладали договори саме з цим підрядником.

Загальна сума за рік котрих становить 11 млн. грн.

Але чомусь попри таку тісну роботу вулиця в поставлені строки не відремонтована і проїзд не покритий.

Гроші на рахунок підрядника були перераховані вже на наступний день після підписання договору.

Тобто, виходить, що вся процедура зайняла добу. А надати вже оплачені послуги майже за пів року так і не змогли.