Шляхопровід на Василівці може обрушитися в будь-який момент
Департамент забезпечення ресурсних платежів і УКБ Сумської міськради вже не раз піднімали перед міським керівництвом питання про демонтаж недобудованого шляхопроводу на вул. 1-й Замостянській у Сумах (район Василівки), який перетинає залізничну колію на 61-му кілометрі ділянки Ворожба – Люботин. Його починали будувати в 70-х роках минулого століття, але в 1979-му будівництво зупинилося і з тих пір більше не відновлювалося.
Як і багато інших подібних об’єктів тих часів, недобудований шляхопровід так і не був переданий нікому на баланс і багато років в прямому і переносному сенсі просто висів у повітрі, поступово старіючи й руйнуючись. У квітні 2013 року, після втручання прокуратури Сумська міськрада таки прийняла нещасливий недобуд у комунальну власність, щоб вирішити питання з його консервацією або демонтажем. Адже на той момент шляхопровід уже був у жалюгідному технічному стані. Незабаром після цього планово-бюджетна депутатська комісія розглянула відповідне звернення УКБ і одноголосно підтримала виділення 1,42 млн грн на демонтаж шляхопроводу. Однак міськрада так і не проголосувала за виділення цих грошей.
Надалі і департамент, і УКБ неодноразово виносили це питання на розгляд профільних комісій, але до сих пір гроші на демонтаж небезпечного об’єкта так і не були виділені. У підсумку на даний момент шляхопровід знаходиться вже не просто в поганому, а в аварійному стані і становить реальну загрозу для перехожих під ним потягів, так як у будь-який момент може обвалитися. Крім того, за інформацією заступника директора департаменту ресурсних платежів Тетяни Михайлик, останнім часом знову почастішали скарги від жителів Василівки на те, що молодь використовує аварійний недобуд для екстремальних розваг, які можуть закінчитися трагедією.
Тому департамент у черговий раз звернувся на планово-бюджетну комісію з настійним проханням виділити гроші на демонтаж шляхопроводу, поки не сталося трагедії. Щоравда, суму в департаменті не називають. Але можна уявити собі, у скільки обійдеться демонтаж зараз, якщо 8 років тому на це потрібно було майже 1,5 мільйона.
Звичайно, з огляду на нинішню ситуацію з бюджетом, вельми сумнівно, щоб депутати виділили на це гроші в поточному році. Залишається сподіватися, що їх хоча б закладуть у бюджет 2022 року. Якщо, звичайно, до того моменту вже не стане пізно і замість демонтажу шляхопроводу не доведеться займатися розбором завалів…