«Сумигаз Збут» вішає споживачам неіснуючі борги?
Минулого тижня багато жителів Сумщини були просто шоковані платіжками від «Сумигаз Збут», в яких значилася додаткова сума до оплати. Як потім з’ясувалося, це був наслідок програмного збою. В організації вибачилися та пообіцяли все виправити. Але деяких клієнтів в «Сумигаз Збут» шокували ще більше.
Наприклад, Лілія С. володіє приватним будинком, в якому живе дуже давно. У неї померла бабуся, на яку була оформлена послуга поставки газу. Природно, Лілія вирішила оформити послугу на себе. “Але коли я прийшла в «Сумигаз Збут», у переоформленні мені відмовили, мотивуючи тим, що за моєю бабусею значиться борг у сумі 1598 грн ще з 2015 року. Як він утворився? Звідки взявся? Усі ці роки ми отримували платіжки і справно платили по них. На сайті «104» у нас у графі до оплати – «нуль». Така ж ситуація – і з платіжками: боргу немає. Але коли я показала співробітнику організації квитанцію з нулями, та ручкою дописала туди зазначену суму і сказала, що треба її заплатити. Спочатку я хотіла махнути рукою і заплатити, але потім подумала: а чому я маю дарувати комусь свої гроші? Почала писати скарги в усі інстанції. Стали приходити відписки. В принципі, я могла б не переоформляти, але тоді б рахунки приходили на мою покійну бабусю, а ми б їх оплачували – і все. Але хотілося б, щоб все було правильно.
Журналісти письмово звернулися до «Сумигаз Збут». У відповіді йшлося про те, що за вказаною нами адресою немає довгострокової заборгованості. У зв’язку з цим попросили передати клієнту, щоб вона зв’язалася з ними для вирішення питання…