Газовики відмовилися обслуговувати сумчанина, який пред’явив паспорт у додатку “Дія”
Сумчанин скаржиться на те, що в нього не прийняли паспорт через додаток “Дія”. Сталося таке в клієнтському просторі 104.ua. Чоловіку, який прийшов вирішити питання з газопостачання, сказали, що “Дії” в них немає, пише suspilne.media.
Мешканець Сум Олександр Самойлов розповідає: 30 вересня був у сервісному центрі на вулиці Шишкарівській, звернувся з претензією по газових платіжках. “Вони запропонували представитися, хто я, і документи представити. Я представив програму “Дія”, яку я використовую вже майже рік, жодного разу з нею не було ніяких проблем ніде. Тобто вони не прийняли ні мої претензії, ні моє бажання з ними поспілкуватися, мені повністю було відмовлено, в некоректній формі, сказали: “Це ваша “Дія”, а не наша “Дія”, — розповідає він.
Інцидент у компанії пояснили так. “У нас відсутні на сьогодні сканери QR-кодів для того, щоб безпосередньо перевірити актуальність цієї інформації, що відображена в додатку, ми над цим працюємо. Якщо людина звертається за консультацією, то за додатком “Дія” ми її обслуговуємо, якщо це подача заяви. Щоб надавалась якась послуга або дія, тоді ми просимо людину безпосередньо пред’явити паспорт свій і код”, – розповів начальник управління “Клієнтський простір 104.ua” Едуард Онищенко.
Коли з’явиться обладнання для сканування QR-кодів – у компанії не сказали.
Закон, за яким цифровим паспортам надали такої ж сили, як і паперовій чи пластиковій версії, діє в Україні з 23 серпня 2021 року. Тому, каже юристка Анна Кожушко, ніхто не може відмовити особі в їх прийнятті.
“У даному застосунку діють ID-Картка та біометричний паспорт для виїзду за кордон. Ніхто не може відмовити особі у прийнятті паспорта через застосунок “Дія”. Даний паспорт оформлюється за бажанням особи і використовується, щоб підтвердити особистість, громадянство України та для того, щоб особі надали адміністративні або інші послуги. Якщо у вас досі не приймають в будь-якому органі паспорт в застосунку “Дія”, ви можете звернутися в службу підтримки застосунку “Дія”, обов’язково зазначити, за яких обставин у вас не прийняли паспорт, який орган, та залишили свої контактні дані”, – розповіла юристка.
Олександр каже, що у день конфлікту своє питання так і не вирішив, хоча два місяці не міг потрапити до надавача послуги через великі черги. Каже, що звертався на “гарячу лінію” в Міністерство цифрової трансформації. Там пообіцяли розібратися в ситуації.