Сумський ЖЕК запустив платні послуги
Мешканці будинків часто звертаються до компанії «ДомКом Суми» з різноманітними проблемами, однак не всі можна вирішити у рамках послуги “управління багатоквартирним будинком”.
Згідно із законодавством України, усі мережі та інша власність, яка знаходиться до лічильника – є спільною, і, відповідно, обслуговується, ремонтується за гроші, які були відкладені у фонд будинку в рамках оплати послуги “управління багатоквартирним будинком”. Усі інші мережі, які знаходиться у квартирі від лічильника, – це вже відповідальність самого власника, тож їх ремонт не входить до послуги “управління багатоквартирним будинком”. Тому власникам доводиться додатково залучати майстрів, які могли б вирішити проблему. Проте це не завжди гарантує якість роботи, до того ж ціни на ринку не фіксовані, тому дуже часто можна переплатити.
“Ми в день отримуємо до декілька сотень заявок. Та не всі клієнти, на жаль, розуміють що входить до послуги “управління багатоквартирним будинком”, а що ні. Тому наші диспетчери часто озвучують інформацію, що послуга не входить в рамки обслуговування, і ми не можемо її взяти в роботу. Дехто до цього ставиться з розумінням, а дехто – ні. Ось, наприклад, нещодавно власник бажав встановити нові батареї та налагодити роботу електрики у квартирі. Раніше такі роботи в квартирі неможливо було замовити, але зараз компанія змінює підхід. Ми можемо запропонувати послуги людям повністю окремо від послуги управління будинком. Все буде офіційно, цивілізовано, а не з-під поли, як за часів ЖЕКів”, – каже операційна директорка компанії ТОВ “ДомКом Україна” Євгенія Коробенко.
Оскільки такі заявки на роботи всередині квартири не включені до тарифу, вони оплачуються окремо по фіксованим цінам, говорять у компанії.