У Шостці запровадили новий порядок обліку й розподілу теплової енергії
Днями шосткинці отримали оновлені квитанції за тепло. Як пояснили у адміністрації Шосткинської ТЕЦ, квитанції сформовані згідно зі змінами у законодавстві у сфері теплопостачання і ці зміни торкнулися всієї країни.
Тому ШП «Харківенергоремонт» з 1 листопада запровадило новий порядок обліку й розподілу теплової енергії.
«Нові правила передбачають запровадження комерційного обліку і розподілу за кожним споживачем. Споживачі, які користуються централізованим опаленням і мають індивідуальне опалення є співвласниками і користуються загальним майном. Сюди належать і розводки теплової енергії, в залежності від конструкції будівлі. І там, звісно, відбуваються якісь витрати теплової енергії, які обліковуються приладами, і повинні бути розподілені серед споживачів для оплати», – розповіає Григорій Хруневич, в.о. начальника відділу збуту ШП «Харківенергоремонт».
Раніше ж ці витрати лягали на плечі виключно тих, хто користується централізованим опаленням.
Григорій Хруневич не заперечує, що у Шостці є такі багатоповерхівки, в яких під’їзди не опалюються. Але підприємство не обліковує будинки, у яких вирізані чи неробочі батареї. Це не входить у його повноваження. «Такі порушення повинні усунути виконавці послуг з управління будинками, або які виконують послуги з експлуатації технічного обслуговування будинків», – говорить представник ТЕЦ.
До абонентського обслуговування належать укладання договорів, робота з претензіями до споживачів, які мають борги, періодична перевірка приладів обліку.
Також у ШП “Харківенергоремонт” роз’яснили, що таке публічний договір. «Виконавець оголошує умови договору і порядок їх укладення, і вимоги щодо якості продукції на сайті місцевого органу самоврядування і на власному сайті. Кожен ознайомлюється, робить висновки. Зауважень та пропозиції стосовно його змісту не поступало на підприємство від споживачів. Згідно з чинним законодавством, через 30 днів, як вони були оприлюднені, вони набувають дієвості», – каже Григорій Хруневич.
Що стосується встановлення лічильників, то на кожен з них розробляється індивідуальний проект. Є будинки, на яких встановлено 1 прилад обліку, є й такі, які розділені на 2-3 частини. Термін періодичної повірки складає 4 роки. Показники знімаються 1 раз на місяць, при цьому участь можуть брати і представники дому.
«Підприємство охоче залучає до цієї роботи представників споживачів. Я звертаюся до всіх співвласників, які мають претензії чи пропозиції… Ми розглянемо ці звернення і надамо відповідь до кожної заяви», – зазначив в.о. начальника відділу збуту ШП «Харківенергоремонт».