У Сумах нікому водити нові тролейбуси
КП «Електроавтотранс» ніяк не може вирішити проблему з нестачею водіїв тролейбусів.
Їх не вистачає навіть на ту кількість тролейбусів, яка є зараз, тому випуск першої групи водіїв, які проходять зараз навчання в класі при КП (12 осіб), зможе тільки стабілізувати нинішню ситуацію (укомплектувати 4 екіпажі). Коли ж приїдуть чотири нових тролейбуси, куплені недавно за результатами торгів у системі ProZorro, садити за кермо не буде кого. А якщо місто ще й купить у кредит 22 тролейбуса за програмою Європейського інвестиційного банку, тоді взагалі невідомо, що робити.
Мер Олександр Лисенко порадив відділу транспорту і керівництву КП «Електроавтотранс» широко «розрекламувати», яка зараз зарплата у водіїв тролейбусів (від 4200 грн. До 6000 грн.) І що найближчим часом вона буде ще підвищуватися, щоб повернути хоча б тих водіїв, які свого часу виїхали на роботу до Києва, коли на «Електроавтотрансі» були проблеми з виплатою зарплати. “Потрібні особисті контакти з тими, хто працює в Києві, – сказав мер Олександр Лисенко. – Поговоріть із ними, розкажіть, яка тут тепер зарплата, які умови. Інакше ви їх не повернете”.