У Сумах планують запустити модульну тягову підстанцію
Під час апаратної наради міський голова Олександр ЛИСЕНКО дав доручення директору КП «Електроавтотранс» у зв’язку з виходом із ладу ТП № 1 опрацювати питання запуску на час її ремонту модульної тягової підстанції.
«Що стосується нашої 1-ої підстанції. Зрозуміло, що в 2013 році вона була підтоплена і стояла у воді деякий час, ще раніше вона потребувала ремонту, їй більше 50 років – потрібен саме капітальний ремонт. Але, на жаль, не тільки ця станція потребує відновлення, яке коштує більше 50 млн грн. Тому ви повинні, по-перше, знайти шляхи та визначитися з потужностями, які необхідні, щоб ця лінія працювала в черговому режимі. Ви (КП «Електроавтотранс» – ред.) мені сказали про два модулі. Їх треба зробити пересувними – мобільну підстанцію, щоб при виникненні таких аварійних моментів, ми могли проводити ремонти на інших станціях. Загалом у нас їх шість, які все одно треба буде ремонтувати. У нас буде можливість це робити безперебійно, коли буде модульна пересувна станція. Ремонт 1-ої підстанції – це другий крок. Тому зараз доручення тільки про модульну станцію. За попередніми підрахунками це буде втричі дешевше», – повідомив керманич громади під час апаратної наради.
Очільник міста зазначив, що чекає остаточних пропозицій від КП «Електроавтотранс», а вже потім він звертатиметься до постійної комісії з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, торгівлі та послуг, регуляторної політики та до департаменту фінансів, економіки та інвестицій щодо фінансування цього проєкту. Олександр Лисенко зауважив, що до кінця року цю ініціативу має бути реалізовано.
«Я даю вам на це чотири місяці. Це з урахуванням тендеру, виконання робіт, виділення коштів, сесії, виконкому – і через чотири місяці вона у нас є», – наголосив керівник обласного центру.
Як повідомив директор комунального підприємства «Електроавтотранс» Андрій НОВИК, розрахунки уже зроблені, а консультації з даного питання пройдуть до середи. У четвер інформацію для опрацювання буде надано міському голові.