У Сумах засудили якість роботи міської служби
Сьогодні, 12 лютого, на апаратній нараді при міському голові Сум було підняте питання щодо якості роботи відділу СМР «Служба 15-80», яка відповідає за забезпечення цілодобового прийому звернень громадян про виникнення у роботі міського господарства будь-якої галузі чи сфери аварійних ситуацій.
«Якщо ми докорінно змінимо роботу служби, ми 50% питань, які надходять, направимо у відповідне русло для того, щоб вони були вирішені, а не просто вам по телефону відповіли, що ваше питання прийняте, інформація передана, і все. Наразі контроль за виконанням звернень відсутній, як і зворотній зв‘язок. Також багато звернень залишаються без тієї реакції, яка потрібна. Я даю доручення проектному офісу про щотижневий письмовий звіт від «Служби 15-80». Бо якщо ви «топчетесь» на місці, то не робите», – підкреслив міський голова Олександр Лисенко.
Нагадаємо, більше трьох місяців тому сумчанка Наталія Новак звернулася до «Служби-1580» з приводу двох відкритих каналізаційних колодязів по вул. Інтернаціоналістів, проте реакції відповідних служб на дане повідомлення досі не відбулося, натомість з’явився третій відкритий люк.