«Енергетичні гойдалки»: 26 грудня світла для Сумщини буде дуже мало
Охтирські майстри «оживили» легендарного грека Геродота, який знав таємницю наших земель
Різдво, яке зігріває: Віталій Калініченко відвідав дітей у центрі реабілітації на Сумщині
Тростянець підраховує збитки після ракетного жаху
«Забудьте про старі графіки»: половина Сумщини різко пішла в темряву (ТЕРМІНОВО)
«Зеків» рятувати цікавіше? На Сумщині після лекцій для переселенців БФ «Рокада» взявся за кримінальні елементи
У Сумах 15 військових посмертно стали почесними громадянами міста
Ворог не зупиняється: карта DeepState фіксує чергове просування на Сумщині
«Золоті» пігулки та псевдобанкіри: за добу мешканці Сумщини «подарували» аферистам понад 100 тисяч гривень
«Готуйте чай, ми йдемо»: у Сумах активіст збирає «штурмову групу» для візитів до чиновників
Нічний удар по енергетиці: Сумщина частково знеструмлена, місцева влада поки не коментує деталі
«Повзучий» наступ на Сумщині: ворог прорвався біля Кіндратівки, яку звільнили лише влітку
18 годин сирен і дрони-вбивці: криваві наслідки «пекельної» доби на Сумщині
«Їжте слова, грійтеся порадами»: у Ромнах переселенців замість грошей і житла «рятують» лекціями про успішний успіх
Зима несподівано нагрянула: у Лебедині влада знову “глибоко занепокоєна” буржуйками та віртуальними генераторами
Вчора
Ворог «пішки» зайшов на Сумщину: сотня окупантів закріпилася у прикордонному селі
«Нерви здали»: у Сумах бунт через темряву переріс у сутички
До мешканців на мітинг у Сумах приїхали представники обленерго та місцева влада
«Зараз тут усе злетить!»: У Сумах неадекват із кишенями, повними наркотиків, кидався з гранатою на патрульних
Терпець увірвався: у Сумах розлючені люди перекрили дорогу через «графіки-привиди»
Трагедія на Сумщині: вибухівка здетонувала прямо в руках дитини
Криваве “сафарі” на Сумщині: ворожий дрон перетворив на мішень авто з зовсім юними людьми
Завтра знову у темряві: сил терпіти вже немає, але графіки стабільно тяжкі
Цинічне полювання на «Укрпошту» на Сумщині: ворожий дрон підбив авто з людьми дорогою на кордон
Балістичний удар по Тростянцю: житло потрощено, людей готують до відселення
«Внутрішній фронт» у Недригайлові: депутати прогуляли останній шанс дати людям зарплату і залишили громаду без грошей під ялинку
У Білопіллі було чутно щонайменше 5 вибухів за останні дві години
«Атракціон небаченої жадібності»: у Сумах бізнесу дали пільги на 3 місяці, а секретарю ради — премії та надбавки на весь рік
«Турборежим» по-лебединськи: депутати мовчки «порішали» бюджет, оптимізували школи і поділили пісок
У Ромнах влада екстрено «рятує» бюджет, роздаючи гроші комунальникам і… базару

Частные перевозчики в Сумах ежегодно теряют около 20 миллионов из-за неравных условий конкуренции

Недавно специалисты Харьковского национального автомобильно-дорожного университета (ХНАДУ) представили результаты исследования пассажиропотока в Сумах на депутатской комиссии по вопросам транспорта горсовета.

Исследование проводилось с 12 по 22 мая на всех видах транспорта – частном и коммунальном, на всех маршрутах, с распределением по всем категориям пассажиров: платным, частично платным (школьники и студенты) и бесплатным. Десять учетчиков проводили подсчеты в будни и в выходные дни, охватили утренний час пик, обеденный и вечерний. Было проверено 952 рейса (628 выполнялись частными перевозчиками и 324 – коммунальными), 590 рейсов – в будни, 362 – в выходные. На основе полученных данных было рассчитано количество пассажиров, перевозимых на каждом маршруте.

Для расчета годового пассажиропотока полученные данные были умножены на соответствующий коэффициент, рассчитанный для каждого месяца. Например, в мае на 1,025, а в апреле – 1,099.

По прогнозам специалистов ХНАДУ, пассажиропоток в 2018 году в Сумах составит 68 млн. человек (30 млн. пассажиров перевозит коммунальный транспорт). Из них 44,2 млн. относится к категории платных пассажиров, 16,3 млн. – к льготной, почти 5,5 млн. – студенты и 1,5 млн. – школьники.

Также было подсчитано, что ежегодно частные перевозчики теряют только на платных льготниках (как известно пенсионеры в частных маршрутках платят 3 гривны, а школьники 1-4 классов – 2, тогда как разовая обычная цена за проезд составляет 5 грн.) около 10 миллионов гривен. И это не считая бесплатных льготников, вместе с которым сумма потерь составит почти 20 миллионов.

Суть же потерь состоит в том, что в отличие от частников, коммунальный транспорт возит людей тоже по 5 гривен, но разницу ему, при этом, компенсирует городская казна. Точно также и за каждого бесплатно перевезённого пенсионера или другого льготника КП «Электроавтотранс» получает полноразмерную компенсацию в размере 5 гривен.

В итоге получается, что тариф у частников ниже почти на 20%, чем у коммунального предприятия, которому все компенсируется из городского бюджета. В результате, это является одной из причиной плохого состояния транспорта. Ведь за 20 миллионов гривен, ежегодно частные перевозчики могли бы покупать до 20 новых автобусов средней вместимости, чего они просто не могут сделать в силу неравных конкурентных условий в сравнении с коммунальным транспортом.

Кроме этого, весь новый коммунальный транспорт покупается не за счет средств КП «Электроавтотранс», а за счет все той же городской казны. Таким образом, выходит что коммунальщики получают двойной конкурентный перевес над частным бизнесом – сперва на тарифе и льготниках, которых им компенсируют в полном объеме за счет всех сумчан, а потом при покупке нового транспорта, что коммунальщики тоже покупают не за свои заработанные средства, а за средства всех сумчан, которые даже никогда и не ездили на нем.

Остается только один вопрос: как могут частные перевозчики конкурировать с КП «Электроавтотрнас» и при этом еще и обновлять ежегодно транспорт? Может, хотя бы стоит сделать равными условия для всех, а потом уже требовать повышения качества сервиса?

Сергей Коваленко

Источник: http://everyday.sumy.ua/

Поділитися в соціальних мережах
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім