На Сумщині надають підтримку племінним господарствам для збереження локальних порід корів
На Роменщині скажений кіт покусав жінку
Спортсмени із Сумщини здобули медалі на Всеукраїнських змаганнях з лижних гонок
До уваги опікунів: скільки людина вважається недієздатною
«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: понад 360 дітей із Сумщини відпочили в безпечних регіонах України
Лебединська громада попрощалася із захисником Сергієм Давидюком
Родини військовослужбовців у Лебединській громаді скаржаться на труднощі в отриманні безоплатних дров
Під Сумами зупинили п’яного водія, позбавленого прав
Сумщина здобула чотири медалі на чемпіонаті України з боксу
У Сумах визначили переможців конкурсу до Дня молоді
На Сумщині прикордонники знищили майже три десятки ворожих БпЛА
У Сумах пролунав вибух
Троє гравців «Тростянця» потрапили до символічної збірної 2-го туру Другої ліги
Росія знову вдається до маніпуляцій щодо обміну полонених – Координаційний штаб
Викрали понад 300 тисяч гривень: на Сумщині суд виніс вирок двом спільникам
У Шостці БПЛА вдарив по багатоквартирному будинку: поранена жінка
Шосткинщина попрощалася із захисником Олександром Редьком
Сумський ветеран за 19 годин пробіг 100-кілометровий гірський трейл
На Сумщині триває підготовка громадян до національного спротиву
Безпекова ситуація в Сумській області станом на ранок 13 серпня
Сумські прикордонники завдали точних ударів по зв’язку та позиціях ворогаВІДЕО
На Північно-Слобожанському і Курському напрямках наші захисники зупинили чотири ворожі штурми за добу
На Сумщині за минулу добу семеро людей постраждали внаслідок ворожих атак
Вчора
Рятувальники на Сумщині закуповують РЕБ: після повторних прильотів на місцях атак це вже питання виживання
Чехія почала відмовляти українським чоловікам у захисті: десятки рішень лише за тиждень
В Охтирці посадовиця уникла штрафу за непублікацію петиції про мера: строк просто сплив
Варшава може припинити платити за Starlink для України
У Конотопі готують реконструкцію гінекологічного корпусу лікарні за понад 53 мільйони гривень
Авто з Інтернету так і не приїхали: двоє військових втратили понад 130 тисяч гривень
6 млн грн застави зависли в апеляції: Стефанишина не внесла гроші у строк, визначений ВАКС

Ученые выяснили, что веганская и вегетарианская диеты повышают риск инсульта

Веганская и вегетарианская диеты могут повысить риск инсульта. К такому выводу пришли ученые из Оксфордского университета. Об этом сообщает Sky News.

“Исследователи из Оксфордского университета утверждают, что повышенный риск инсульта (у веганов и вегетарианцев – Ред.) может быть частично из-за дефицита витаминов”, – говорится в сообщении.

В эксперименте приняли участие мясоеды, пескетарианцы – люди, которые не едят мясо, но употребляют рыбу, вегетарианцы и веганы, у которых ранее не выявляли проблем с сердцем.

Эксперты обнаружили, что у людей, которые отказались от животной пищи, снижен риск развития сердечно-сосудистых заболеваний. Однако они часто становились жертвами инсульта.

Как выяснилось во время эксперимента, среди 48 тысяч участников исследования у 2820 человек выявлено заболевание сердца и у 1072 – инсульты.

Специалисты предполагают, что сердечный приступ связан с нехваткой витаминов, которые испытывают веганы и вегетарианцы.

Поділитися в соціальних мережах
17 лютого
У Білопіллі знову вибух
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна