Сонячні інвертори для бізнесу: у Тростянці підприємцям безкоштовно даватимуть німецьке обладнання
У Лебедині для переселенок провели арт-терапію зі свічками: замість реальної допомоги — чергова порція «емоційної підтримки»
Нафта знову дорожчає у прогнозах: США погіршили очікування через заблокований Ормуз
У Польщі сперечаються через Patriot для України: опозиція проти нової передачі ракет
Дрони вже падають у країнах НАТО: у Румунії уламки знайшли за кілька кілометрів від України
У Сумах вибух
Європейська допомога по-сумськи: ліцей №9 у Сумах заклав по 50 тисяч гривень за учнівський ноутбук, який у «Фокстроті» коштує 25 тисяч
«Не можемо щодня їх виводити». Волонтери Сумського товариства захисту тварин запрошують людей на вигул собак
Шахрайство: у Сумах пенсіонерка перерахувала “на перевірку законності” 210 тисяч гривень
У Сумах закрився єдиний магазин LC Waikiki
У Сумах п’яний водій ВАЗ влаштував ДТП на Охтирській
Стали відомі імена загиблих матері та дитини внаслідок ударів БПЛА у Буринській громаді
Кролевецька громада провела в останню путь 22-річного героя Максима Кременя
Письменниця із Шостки стала фіналісткою конкурсу “Коронація слова”
На Сумщині закрили ще два дитсадки
Як опалюватимуться одноповерхові будинки Сум на централізованому теплопостачанні
У Сумах попрощались із захисником Олександром Турчиним
У Сумах наркодилерка отримала чотири роки тюрми
У Ромнах попрощалися із рятувальником Олексієм Столяренком
“Сталевий кордон” влаштував успішну “дроноловлю”ВІДЕО
Через атаку реактивних БпЛА у Миколаївській громаді пошкоджені будинки та зернові склади
16 громад під атаками: безпекова ситуація в Сумській області станом на ранок 14 серпня
Прикордонники показали, як підрізають ворожі БпЛА у небі над СумщиноюВІДЕО
Введено тимчасові зміни в русі приміських поїздів Конотопського напрямку
На Сумщині по будинку вдарили двома реактивними БПЛА: загинули мама з дитиною
Росіяни поширюють фейк про спалах лихоманки Західного Нілу на Сумщині, пов’язаний із пораненими військовими ЗСУ
На Сумському напрямку наші захисники зупинили чотири ворожих штурми за добу
На Сумщині внаслідок ворожих атак загинула людина, ще п’ятеро травмовані
Вчора
6 млн грн застави за Стефанишину внесла юрфірма, де вона раніше працювала радницею
Дорогий екран для смартфона: переплата за статус чи реальна різниця щодня?

Ученые выяснили, как влияет сочетание продуктов питания на развитие слабоумия

Французские ученые установили, что для профилактики деменции может быть важно не только употребление определенных продуктов, но и их сочетание.

Питание больных деменцией (слабоумием) менее разнообразно и обычно включает сочетание переработанного мяса с хлебом, картофелем и супами, а не свежими овощами.

Результаты наблюдений исследователей описаны в журнале Neurology.

Группа ученых под руководством Сесилии Самьери из Университета Бордо проанализировала пищевые привычки 208 людей с деменцией за несколько лет до постановки диагноза и сравнила их с питанием 418 человек из контрольной группы.

В начале исследования участники подробно рассказали о своих пищевых привычках и здоровье, а затем обновляли информацию во время повторных визитов в течение еще пяти лет. Люди рассказывали, какую еду и как часто они едят, а также что включают их завтраки, обеды и ужины.

Ученых особенно интересовало, как именно участники сочетают еду и напитки из 10 групп:

  1. злаковые;
  2. овощи;
  3. фрукты;
  4. мясные продукты;
  5. морепродукты;
  6. колбасные изделия;
  7. жирная и сладкая пища (включая фастфуд);
  8. масла для готовки;
  9. молочные продукты;
  10. алкоголь.

Из этих десяти групп ученые выделили 40 категорий, а всего участников попросили рассказать о потреблении 148 продуктов и напитков.

На основании пищевых привычек пациентов с деменцией и участников контрольной группы были построены графы питания. На них схематически изображено, как часто участники потребляли продукты из той или иной группы и как часто эти продукты использовались в одних и тех же блюдах.

Граф питания больных деменцией

 

Граф питания людей с деменцией

Графы двух групп заметно отличались. Например, граф группы с деменцией был одним и большим. Центральным в нем оказалась колбасная продукция, причем ее чаще всего ели с картофелем, супом, йогуртами и обработанными фруктами (например, вареными в сиропе).

Граф питания здоровых людей

 

Граф питания людей из контрольной группы

Участники из контрольной группы чаще ели переработанное мясо с сырыми овощами. Кроме того, алкоголь контрольная группа предпочитала употреблять с фруктами, а группа участников с деменцией – с мясом, хотя количество потребляемого алкоголя сильно не отличалось.

Ученые пришли к выводу, что при оценке риска возникновения деменции нужно учитывать не только, что люди едят, но и то, как они сочетают продукты.

Поділитися в соціальних мережах
17 лютого
У Білопіллі знову вибух
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна