Аферисти обдурили батька загиблого АТОвця
У поліцію із заявою про шахрайство звернувся 60-річний житель одного із сіл Шосткинського району. Чоловік розповів правоохоронцям: нещодавно він поховав сина, котрий загинув у зоні АТО. Держава виділила передбачену грошову допомогу, яку відповідні органи перерахували на його банківську картку. Проте невідомі зловмисники, скориставшись його необізнаністю в банківських справах, зняли звідти майже 50 000 гривень.
За словами потерпілого, напередодні ввечері йому на мобільний зателефонував невідомий чоловік та назвався представником державного банку. Він повідомив, що з його картки невідомі особи намагаються зняти кошти, тож банківські працівники її заблокували. Щоб клієнт зміг скористатися грошима, потрібно провести ряд операцій за його підказками, і вже через п’ять годин він може користуватися коштами.
Схвильований чоловік повірив незнайомцю, і повідомив всю запитувану інформацію. Ледве розмова закінчилась, як на телефон заявника стали надходити смс-повідомлення про зняття з його рахунку коштів.
Розуміючи, що втрапив у пастку аферистів, постраждалий зателефонував доньці, а та через «гарячу» лінію банку заблокувала фінансовий документ батька.
Наразі вирішується питання про відкриття кримінального провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство». Поліцейські вживають заходів щодо встановлення осіб зловмисників та притягнення їх до кримінальної відповідальності.
Правоохоронці знову застерігають громадян: за жодних обставин не слід надавати конфіденційну інформацію по своїх фінансових документах невідомим телефонним співрозмовникам, працівниками якого банку чи фінансової установи вони б не представлялись. Лише почувши, що вас просять назвати пін-код до вашої картки, чи cvv-код, розміщений на її звороті, вам слід негайно перервати розмову і покласти слухавку. Так діють виключно шахраї. Справжні працівники банку можуть лише запросити вас до найближчого відділення чи філії, і лише там, за вашої присутності, проводити необхідні фінансові операції. В крайньому випадку, ви можете особисто зателефонувати у будь-яке відділення вказаного банку або на його гарячу лінію, та з’ясувати всю потрібну інформацію.