Псевдобанкіри знову “роздягли” пенсіонерів
До Білопільського відділення поліції із заявою про шахрайство звернувся 61-річний чоловік. Він розповів, що на його мобільний надійшов телефонний дзвінок. Співрозмовник відрекомендувався працівником банку та запропонував збільшити кредитний ліміт його банківської картки, на що той погодився. Після чого, зловмисник, дізнавшись всі секретні дані, спустошив рахунок заявника на чотири тисячі гривень.
Того ж дня з подібними заявами до поліції Конотопського відділу звернулись ще двоє місцевих мешканців. Чоловік та жінка, які між собою незнайомі, також просили допомогти розшукати аферистів, які, представившись працівниками служби безпеки одного з відомих банків, повідомили, що з їх банківських карток шахраї намагаються зняти гроші та під приводом блокування карток, дізнались персональні дані заявників та секретні коди їх карток, після чого обом прийшло смс-повідомлення, в якому йшлося про зняття готівки. І якщо 43-річний чоловік лишився 3 тисяч гривень, 67-річна жінка втратила 17 тисяч 250 гривень.
Сьогодні правоохоронці роблять все можливе аби розшукати зловмисників та притягти їх до відповідальності. За всіма фактами у поліції відкриті кримінальні провадження за ч.1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство».
Та аби подібних випадків було менше, поліцейські звертаються до громадян з проханням обмежити спілкування з банківськими працівниками до мінімуму та всі фінансові питання вирішувати лише у банківських установах.
Правоохоронці наголошують, що жодна банківська операція «не вирішується» телефонною розмовою, справжні банкіри не випитують персональних даних своїх клієнтів, а тим паче секретної інформації по карті. З подібними дзвінками звертаються лише шахраї.
Про такі випадки одразу повідомляйте поліцейських та справжніх працівників банку за номерами клієнтської підтримки (клієнти «Приват Банку» про можливі випадки шахрайства можуть зателефонувати на номер 3700, а клієнти «Ощадбанку» – за номером 0 800 210 800, цілодобово, з мобільного – безкоштовно).