Податківці радять користуватися онлайн-сервісом для інформування про доходи
Державною фіскальною службою України запроваджено електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».
Новий сервіс дає можливість отримати фізичним особам, державним службовцям та особам, уповноваженим на виконання державних функцій, відомостей про власні доходи в режимі он-лайн, – повідомляють в Державній податковій інспекції у м. Сумах.
Сервіс стане особливо затребуваним і край необхідним під час проведення кампанії декларування майнового стану, коли державні службовці повинні звітувати про фінансові зобов’язання та отримані у минулому році доходи.
З метою отримання відомостей про власні доходи необхідно лише мати електронний цифровий підпис та сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України («Головна сторінка» – «Фізичним особам» – «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми ви плачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді»).
В ДПІ у м. Сумах інформують, що новостворений сервіс запрацював у штатному режимі з 1 вересня 2016 року. Відтепер відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків можна отримати в електронному вигляді за останні три роки, а відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
В інспекції звертають увагу на те, що фізична особа – платник податків відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» може сформувати запит на отримання інформації виключно про себе, інформація щодо третіх осіб у відповідь на такий запит не надається.