Сумчанам пояснили, чому в платіжках не вказана субсидія
У міському департаменті соцзахисту пояснили причини відсутності у платіжках інформації про призначення субсидії.
Оскільки останні зміни до Програми надання субсидії були прийняті Урядом 17.10.2018 та застосовуються з 1 жовтня, до кінця жовтня поточного року Міністерством соціальної політики України доопроцьовувалися зміни до програмного комплексу, в якому здійснюється призначення субсидії.
“Враховуючи ці доопрацювання, станом на 01.11.2018, департаментом здійснено призначення субсидії на опалювальний період в автоматичному режимі майже 33 513 мешканцям міста”, – повідомляють у міському департаменті соцзахисту.
Громадянам, які користувалися субсидією у неопалювальний період, перерахунок на опалювальний період проводиться автоматично, без повторного звернення. А ті сім’ї, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, мають змогу оформити її до кінця листопада. У цьому разі субсидія все одно буде призначена з початку опалювального сезону.
“У разі коли у квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг за листопад не буде відображено розмір призначеної субсидії, громадянам не слід хвилюватися. В такому випадку сума призначеної субсидії буде відображена за три місяці: жовтень, листопад та грудень – в платіжних документах за грудень”, – пояснюють фахівці.
На випадок відсутності у платіжці розміру субсидії, рекомендують сплачувати свій обов’язковий платіж, той який було розраховано до сплати за воду, світло та газ у жовтні цього року та який буде відкориговано після розрахунку суми субсидії на опалювальний сезон.
Для отримання інформації щодо призначення житлової субсидії мешканці міста можуть звернутися за номером “гарячої телефонної лінії” департаменту: 60-46-04, 60-45-01, 0504078199 з понеділка по четвер з 8-00 до 18-00, в п’ятницю – до 17-00, в суботу – з 8-00 до 13-00, а також її розмір можна буде побачити у реєстрі субсидіантів.