На Сумщині дослідили успіхи 4-класників
На виконання наказу департаменту освіти і науки Сумської ОДА в Сумській області було проведено моніторингове дослідження, завданням якого було визначити рівень сформованості читацької, математичної та природничо-наукової компетентностей учнівства, яке завершує здобуття початкової освіти, а також визначити зв’язок успішності учнів із чинниками шкільного та позашкільного середовища.
До вибірки учасників моніторингу увійшли 10 закладів загальної середньої освіти: Алтинівський ліцей Кролевецької міської ради, Андріяшівський ліцей Роменського району, Герасимівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Роменської міськради, Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2, заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти № 5 і заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Тростянецької міськради, Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 29, м. Суми, комунальний заклад Березівської сільської ради «Шевченківський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Суничка», Конотопський ліцей № 13, Роменська загальноосвітня школа I-III ступенів № 10 .
У моніторинговому дослідженні взяли участь 244 четверокласники, що становить 90,4% від запланованої загальної кількості згідно з вибіркою (270 учнів).
Учні 4-х класів у межах дослідження виконували тестові завдання з читання, математики та природничо-наукових дисциплін («Я досліджую світ»), відповідали на запитання анкети, виконували завдання лише з одного із зазначених вище навчальних предметів. Анкети заповнювали вчителі.
Наступний етап проведення запланований на 2026 рік.
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ