У конкурсі на кращий кабінет початкових класів області перемогла школа Глухівщини
Із метою покращення матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення кабінетів, створення оптимальних умов для навчання учнів, реалізації Державного стандарту початкової освіти 13-17 грудня 2021 року проведено ІІІ (очний) етап обласного конкурсу «Найкращий кабінет початкових класів» у 2021 році.
Як повідомляє Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, перемогу в цьому році здобув Баницький навчально-виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Глухівської міської ради Сумської області. У кабінеті початкових класів закладу освіти створено комфортне освітнє середовище. Кабінет у повному обсязі оснащено сучасними засобами навчання та шкільним обладнанням, що дає можливість створити оптимальні умови для організації освітнього процесу та всебічного розвитку здобувачів початкової освіти Нової української школи. Освітній простір організовано таким чином, що допомагає дітям самостійно виявити та розкрити свої творчі здібності, без нав’язування знань педагога; відтворення ергономічного функціонального простору, що допускає певні трансформації, здатного налаштовуватися на певні види діяльності.
Друге місце отримала Чернеччинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу М.В. Пилипенка (опорний заклад освіти) Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області, третє місце – Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 23, м. Суми, Сумської області.
Зазначені кабінети відповідають вимогам Нової української школи. Сучасне освітнє середовище в закладах загальної середньої освіти є безпечним місцем, де відбувається більшість навчальних видів діяльності, забезпечується можливість дитини робити власний вибір. Місце, де учні не тільки отримують знання, а й розвивають нові та вдосконалюють наявні практичні навички. Сучасні меблі в кабінетах початкових класів відповідають таким критеріям: ергономічність, безпечність, міцність, певні форма, колір, розміри та вага, а також естетичність. Освітні осередки в закладах освіти мають не лише ефективну, практичну придатність, але й доступність і безпечність приміщень та обладнання.