У Сумах керівників ПТУ призначатимуть на конкурсній основі
На сесії Сумської міськради депутати затвердили порядок призначення на посаду директорів ПТУ, розроблений міськуправлінням освіти.
Нагадаємо: у Сумах сім ПТУ, які з 2016 року передані на фінансування міськбюджету, але при цьому до цих пір залишаються державними структурами (підпорядковані Міносвіти), через що місто ніяк не може їх контролювати й впливати на їхню роботу. Але з цього року, згідно з розпорядженням Кабміну №831-р, і до закінчення процедури передачі ПТУ з державної до комунальної власності місцевим управлінням освіти передані окремі функції з управління цими установами, а саме – призначення директорів.
Згідно з прийнятим депутатами порядком, директорів ПТУ будуть призначати на конкурсній основі. Конкурс може оголошуватися у разі змін в організації роботи ПТУ (у тому числі – реорганізації або перепрофілювання), закінчення терміну дії або дострокового розірвання трудового контракту з колишнім керівником або при створенні нової установи.
Для проведення конкурсного відбору управління освіти буде створювати конкурсну комісію у складі не менше 11 осіб. У неї повинні входити представники роботодавця (Міносвіти), управління освіти міськради, департаменту освіти і науки ОДА, депутатського корпусу (у тому числі – профільної депутатської комісії міськради), трудового колективу ПТУ, а також – голова ради директорів закладів профтехосвіти (ПТО) Сумської області й директор науково-методичного центру ПТО. У конкурсі зможуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту, не менше ніж трирічний стаж педагогічної роботи та роботи на керівних посадах системи ПТО або ж у сфері економіки, для якої проводиться підготовка робітничих кадрів у даній установі.
При бажанні претендент на посаду керівника може ознайомитися з установою, зустрітися з трудовим колективом, викласти свою програму подальшого розвитку ПТУ, вивчити обов’язки керівника і т. п. Загальні збори трудового колективу на підставі відповідних матеріалів і зустрічі з кандидатом визначають і рекомендують кандидатуру на посаду керівника шляхом таємного або відкритого (за рішенням зборів) голосування і надають своє рішення конкурсної комісії. Рішення трудового колективу має для комісії рекомендаційний характер.
Конкурсна комісія повинна засідати в складі не менше 2/3 її членів і приймати рішення більшістю голосів присутніх членів комісії. Якщо голоси розділилися порівну, то приймається рішення, за яке віддав голос голова комісії. Переможець конкурсного відбору буде проходити спеціальну перевірку, яку проводить управління освіти міськради, і в разі успішного її проходження з ним укладається трудовий договір (контракт).
На сьогодні всі сім сумських ПТУ з директорами, так що поки підстав для проведення конкурсу немає. Останнє призначення нового керівника відбулося в минулому році в ПТУ-11, після дострокового розірвання трудового договору з колишнім директором Ігорем Козолупом, з вини якого сталася аварія на системі теплопостачання училища. Нового директора для цього ПТУ призначило ще Міносвіти.
Джерело: shans.com.ua
Шановні читачі сайту “Сумські дебати”! У нас з’явився новий сервіс “Афіша”, де можна ознайомитись із тим, як цікаво та корисно провести свій вільний час. Ми зібрали всі масові заходи (кіно, театри, концерти, виставки, спортивні змагання, дискотеки та багато іншого) в одному місці для Вас!