Навіщо Роменська міська влада піарить гранти для ЛГБТ+?
Вчора
У Лебедині паніка: люди врятували дівчину від маніяка, але він сам утік?
Помер головний лікар сумської Першої міської лікарні
“Листівкова турбота про ветеранів”: коли замість реальних рішень влада робить вигляд роботиФОТО
Продовжує працювати «гаряча лінія» підтримки ветеранів, яку відкрила Юлія Тимошенко
Олексій Романько: На Сумщині продовжується програма оздоровлення та психологічної підтримки дітей із прифронтових громадВІДЕО
Світло знову “стрибає”: на Сумщині ввели нові відключення до 22:00
Схема на 8 тисяч доларів: у Сумах викрили “мага інвалідностей” для ухилянтів
Капролон в Украине – купить по выгодной цене с обработкой под размер
Сумська філія “Газмережі” попередела про припинення газопостачання у Сумах
Потяги зупинились — люди пересаджуються на автобуси: що відбувається на маршруті Шостка–Київ
На Сумщині міняють графіки електроенергії — люди вже обговорюють вечір у темряві
ДТП під Охтиркою: мотоцикліст у лікарні після зіткнення з Renault
Відмовився тікати з Києва — і загинув на Сумщині. 21-річний Влад Демчишин став героєм, про якого має дізнатися вся країна
У Конотопі судять за колаборацію “буринського мера” Віктора Ладуху
Генштаб ЗСУ про російський наступ на Сумщині за останню добу: було одне зіткнення, наступ відбито
Щойно приліт у Сумах: російський дрон вибухнув просто серед житлових будинків — вибиті шибки, люди в шоці
Доба на Сумщині: 100 обстрілів, десятки зруйнованих будинків і поранені мирні люди
03 листопада
Уряд підтримав ініціативу Олександра Качури і виділив кошти для безперебійної роботи лікарень, водоканалів і тепломереж на Сумщині
Одежда, которая работает вместе с тобой
“TikTok-інвестиції” та “Renault з Європи”: на Сумщині нова хвиля зухвалих шахрайств
Сумчан знову готують до темряви: де і коли завтра вимикатимуть світло
Архів, що зберігає пам’ять Сумщини: Олексій Романько про Державний архів області, якому виповнилося 100 років
Володимир Поцелуєв розширює можливості для пацієнтів: лікарня Святого Пантелеймона у Сумах залучає провідних кардіохірургів країни
“Барса” з Шостки знову гримить: маленькі футболісти вирвали срібло на “Золотій осені”
Візит у Конотоп: Посол Словаччини обіцяє допомогу дітям і безпечні школи
Мото-бєспредєл на перехресті: як підлітки ставлять під загрозу життя інших
Суми під мікроскопом: грип, COVID і ГРВІ — що загрожує містянам цієї осені
“Не витримала — і схопила ніж!” Кривава сімейна драма на Роменщині: чоловік у лікарні, дружина — під слідством
Жах у Кролевці: п’яний водій збив жінку на велосипеді — вона загинула на місці

Електрифікація залізниці: переваги чи проблеми для Білопілля і Ворожби

9 листопада у Києві на форумі “Велике будівництво: нова залізниця” представили проєкт швидкісного залізничного сполучення. Тоді міністр інфраструктури Олександр Кубраков озвучив перелік міст, частини залізничних шляхів до яких не всюди електрифіковані.

“Велика електрифікація. Ми плануємо щонайменше 500 км наших залізничних шляхів електрифікувати до 2024 року. Важливі напрямки – це Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Черкаси, Кропивницький, Миколаїв, Херсон, Маріуполь. Це, по суті, для нас – питання державного суверенітету, тому що ми розуміємо, що більшість цих регіонів – прикордонні, їх потрібно з’єднати нормальним залізничним сполученням. Люди мають доїжджати до столиці, пересуватися між містами на комфортних потягах, протягом 4-5 годин”, — сказав Кубраков.

На думку експерта громадської організації “Всеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури” Дмитра Власенка, введення в обіг швидкісних потягів буде можливим тільки після модернізації самих доріг.

“Їх треба вводити тоді, коли їм є по чому їхати нормально. Тобто підвищення експлуатаційної швидкості повинне бути зроблене шляхом модернізації колійного господарства. Повісити дроти – це одне. А якщо швидкість дозволена на рейках 100 кілометрів, а Хюндай може їхати до 160, то потрібні ще капіталовкладення у колійну інфраструктуру”, – зазначив він.

За документами “Укрзалізниці” електрифікувати планують 54 км шляху від Ворожби до Сум. Як зазначено у міністерській бюджетній програмі на 2021 рік, на проєктно-вишукувальні роботи мають витратити понад 16,5 млн грн. Роботи з самого будівництва електромережі планують розпочати у 2022 і завершити їх за два роки.

Електрифікація цієї ділянки, безумовно, пройде і через Білопілля

Які проблеми матимуть жителі міста через ці роботи? Про це попередив присутніх на нараді перший заступник Білопільського міського голови Олександр Кожухов. Він, зокрема, зазначив:

– Електрифікація цієї ділянки дороги не лише пришвидшить час їзди до Києва, а й викличе певні незручності для білопільців. Приміром, одразу з роботами з переобладнання колій треба будувати пішохідний перехід над коліями, адже їх загородять і перейти з мікрорайонів «Сільгосптехніки» чи «Тернівської» до залізничного вокзалу вже через рейки буде неможливо. Необхідно збудувати перехід над коліями, бо не лише пасажирам не дістатись до вокзалу, а й дітям – до школи.

Також порушували питання збереження робочих місць. За словами заступника міського голови, у Білопільській громаді буде встановлено два регульовані залізничні переїзди, тож збільшиться кількість людей, які їх обслуговуватимуть. Окрема тема – роботи під шляхопроводом – мостом, який у народі називають «кобилою».

«У Білопіллі, на Сумщині, частину колій збираються заглибити в землю. Інакше ділянка, яка проходить під автомобільним мостом, не впишеться в проєкт електрифікації залізниці. Йдеться про відрізок шляху від Ворожби до Сум.

За словами Білопільського міського голови Юрія Зарка, раніше ця залізнична ділянка була дуже жвавою. Поїзди тут ходили постійно, кожні 15 хвилин. Зараз їх значно менше, але є надія, що електрифікація пожвавить рух. Для цього потрібно вирішити проблему з мостом у Білопіллі.

– На цьому мосту свого часу було дуже багато аварій. Поворот був під кутом 90 градусів, тому багато машин вилітало на цю колію і було дійсно чимало трагічних випадків. У 2019 році зроблено поточний середній ремонт, значно укріпили палі і в першу чергу збільшили конструкцію, зроблені пішохідні переходи через міст. Бетонні конструкції руйнувалися, камені просто падали на поїзди, на залізничну колію, тому укріпили спеціальною, дуже потужною бетонною сумішшю, – говорить Юрій Зарко.

– Міст був визнаний занизьким для електрифікації ділянки залізниці під ним, тому розглядали кілька варіантів: підіймати міст, або зносити його і робити тоді просто залізничний переїзд, або поглиблювати колію. Наскільки я розумію, найдешевшим, найшвидшим буде – поглибити ділянку колії, – зазначив міський голова.

Тож поки чекаємо оформлення всіх документів і початку робіт. Сподіваємося, що зупинка поїзда залишиться на станції Білопілля (бо одразу дві зупинки в межах 10 кілометрів швидкісні поїзди не роблять), а проїзд подорожчає несуттєво.

Як це вплине на Ворожбу?

24 листопада питання електрифікації ділянки колії «Ворожба – Суми» обговорювали і у Ворожбі під час робочої зустрічі керівництва громади з народними депутатами України Ігорем Васильєвим, Максимом Гузенком і представниками «Південної залізниці».

У ході зустрічі її учасники зупинилися на найбільш проблемних питаннях, що стосуються ворожбянської громади. Це – і подальше існування підприємств на території громади у зв’язку з такою електрифікацією, і можливе скорочення робочих місць на залізниці, і зниження ставки земельного податку, який сплачує АТ «Укрзалізниця».

Як зазначено в інформації на офіційній сторінці Facebook Ворожбянської міської ради, представники регіональної філії «Південна залізниця» запевняють, що після проведення робіт із електрифікації з’являться додаткові робочі місця, що дасть змогу забезпечити роботою працівників навіть у разі скорочення деяких посад і структурних підрозділів.

Ігор Васильєв та Максим Гузенко у свою чергу зазначили, що є можливість укласти меморандум між громадою та керівництвом АТ «Укрзалізниця» щодо недопущення звільнення працівників, де вони, як народні депутати, будуть виступати гарантами.

Також Ігор Васильєв зазначив, що у разі зниження відсоткової ставки земельного податку можливою буде компенсація такої суми шляхом надання субвенції громаді.

Які ж зміни принесе з собою початок електрифікації для Ворожби, чи не потягне за собою низку проблем для її жителів і працівників залізничної станції та наскільки вплине на економіку міста зменшення земельного податку, ми поцікавилися у заступника Ворожбянського міського голови Дмитра Опришка:

– Робити якісь конкретні прогнози та висновки після однієї лише зустрічі з представниками «Південної залізниці» – поки що зарано. Більш зрозумілою ситуація стане після зустрічі та обговорення проблемних питань із представниками «Укрзалізниці» та «Південно-Західної залізниці», яку ми плануємо провести вже на початку нового 2022 року, – зазначив Дмитро Опришко.

bilopillia.city

Поділитися в соціальних мережах
27 жовтня
На території Сумської громади поліція нейтралізувала бойову частину ворожого БПЛА
08 січня
Деревина під прицілом: дискусії навколо нового законопроєкту №4197-Д
07 червня
Як визначити свою чергу на відключення електроенергії не заходячи на сайт обленерго?
26 лютого
Видатного українського лікаря Сергія Лисенка нагородили Міжнародною премією миру (Німеччина – США)
30 грудня
«Аврора» передала 220 шоломів захисникам
02 вересня
В Черкассах есть свои Месси и Роналду: итоги футбольного первенства
24 червня
СБУ заявила, що нардеп Деркач завербований російською розвідкоюВІДЕО
З 1 вересня в українських школах планують розпочати переважно очне навчання – ОП
Українські військові вийшли з Сєвєродонецька – журналіст
Кремль відреагував на кандидатство України в ЄС: “головне, аби не було проблем для РФ”
У Херсоні підірвали колаборанта
Під Рязанню в Росії впав Іл-76
Українська авіація завдала потужних ударів по росіянах
США надають $450 млн військової допомоги Україні, у пакеті – РСЗВ та патрульні катери
Україна отримала статус кандидата на вступ в ЄС
23 червня
НБУ “надрукував” для уряду ще 35 мільярдів
McDonald’s може відкритися в Україні в серпні – Forbes
Перші американські HIMARS вже в Україні – Резніков
Суд заборонив партію Вітренко
Документи про завершення освіти будуть доступні в “Дії”
Європарламент підтримав кандидатський статус для України і Молдови
У Львові у закритому режимі готуються судити Медведчука
Британська розвідка: сили РФ просунулися в бік Лисичанська на 5 кілометрів
Влучання блискавки, утоплення, втрата свідомості: як надати домедичну допомогу
Зеленський: Пришвидшення перемоги – наша національна мета
22 червня
Вчителі з регіонів, де відновлять офлайн-навчання, мають повернутися на роботу – Шкарлет
Шольц: Німеччина продовжить постачати зброю Україні
В Україні повністю зупинено нафтопереробку – Вітренко
Туреччина заявила, що досягла прогресу з Росією щодо вивезення українського зерна
Росіяни випустили 7 ракет по Миколаєву – Кім