Китайські смартфони посилюють позиції на світовому ринку
За останні декілька років для ринку смартфонів була характерна нестабільність – часи пандемії суттєво вплинули на обсяги виробництва, а разом з тим і знизили попит користувачів. Втім, сьогодні ринок поступово відновлюється, а фінансові аналітики прогнозують йому впевнене зростання, а одну з провідних ролей у цьому відіграють саме китайські бренди.
Китайська модель успіху
Змагання велетнів ринку Apple та Samsung тривають вже не перший рік, проте, схоже, що китайські виробники мають на меті серйозно втрутитися у їх перегони завдяки поєднанню інноваційних технологій, агресивний ціновій політиці та швидкого адаптування до потреб користувачів. Особливо важливим фактором стає саме ціна, адже у боротьбі за користувачів китайські виробники цілком можуть дозволити собі низькі ціни, пропонуючи сучасний набір функцій. Подібна модель активно практикується у світі азартних ігор, де онлайн казино пропонують ігрові автомати від 1 гривні, виграючи конкуренцію у тих майданчиків, що встановлюють вимоги до мінімальних ставок.
Дотримання балансу між ціною і якістю, а також успіх на внутрішньому ринку дозволяє китайським брендам розширювати кордони та виходити на європейський ринок. Аналітики відзначають, що особливих успіхів в останні роки у цьому досягли наступні виробники:
- Xiaomi;
- Huawei;
- Oppo;
- Vivo.
Вони намагаються запропонувати модель буквально для кожної категорії споживачів, орієнтуючись як на преміум-сегмент або аудиторію ігрових смартфонів, так і на бюджетну категорію.
Вихід на нові ринки
Китайські бренди активно завойовують нові ринки, включаючи Європу, Індію, Африку та Латинську Америку. Завдяки своїй ціновій політиці вони змогли здобути значну частку на ринках, де користувачі шукають доступні, але якісні смартфони. Наприклад, Xiaomi має значну частку на ринку Індії, де вона стала провідним постачальником смартфонів. В Європі китайські бренди також набирають популярність завдяки поєднанню інновацій та агресивного маркетингу.
За останні 20 років виробництво мобільних телефонів у Китаї продемонструвало зростання з одного мільйона до мільярдів, перетворивши регіон на світовий центр виробництва смартфонів.
Одним із методів розширення є співпраця з локальними операторами зв’язку та дистриб’юторами, що дозволяє їм швидко збільшувати присутність на ринку. Втім, більш вагомим фактором залишається їх орієнтованість на актуальні технології, які дозволяють конкурувати з Apple та Samsung. Зокрема мова йде про функції штучного інтелекту та потенціал внутрішніх чіпів, адже за всілякими рейтингами найпотужніших смартфонів саме китайські бренди кожного разу посідають все вищі місця.