Липові банкіри одурили двох конотопчан майже на 80 тисяч гривень
Так, 57-річному чоловіку «банківський службовець» повідомив, що наразі розпочата процедура відновлення комп‘ютерної бази даних банку після системного збою, тож необхідно перевірити дані карти клієнта. В результаті розмови конотопчанин втратив 40 тисяч гривень.
В аналогічну пастку потрапила 42-річна жінка. Вона також повірила у розповідь незнайомця про відновлення роботи платіжних систем, і як результат – втратила 38 тисяч гривень.
«Наразі в поліції відкриті кримінальні провадження відповідно ст. 190 КК України «Шахрайство», в рамках які слідчі встановлюють місцеперебування та особи аферистів, – коментує ситуацію Олександр Васильченко, керівник Конотопського відділу поліції. – Я знову застерігаю громадян бути вкрай уважними та обачними під час спілкування з незнайомцями. І нагадую, що будь-які проблеми з банківськими картками та рахунками слід вирішувати виключно у відділенні банку, де ви обслуговуєтесь.
Тож, якщо вам раптом зателефонували начебто з банку і просять у телефонному режимі продиктувати номер карти, строк її дії, коди доступу чи цифровий код з смс-повідомлення, то найкраще, що ви можете зробити у цьому випадку – просто покласти слухавку. Затим взяти паспорт, картку і особисто звернутися до найближчої філії банку. Такий крок убезпечить вас від нервового стресу і зайвих фінансових втрат».