Мер Сум перерозподілив обов’язки між своїми заступниками
Розпорядженням міського голови від 19 серпня затверджено нову редакцію розподілу обов’язків між міським головою, секретарем міської ради та заступниками міського голови.
Згідно з розпорядженням, у відання Віри Мотречко переходить управління «Центр надання адміністративних послуг», Олександру Журбі – відділ «Служба 15-80», Максиму Галицькому – управління «Інспекція з благоустрою», сектор з питань роботи адмінкомісії – в управління у господарських та загальних питань .
Нагадаємо: раніше ЦНАП підпорядковувався Альоні Дмітрєвській, а служба 15-80 і інспекція з благоустрою – Ользі Волошиній.
Згідно з розпорядженням взаємозаміщення заступників передбачається: якщо відсутній Войтенко – його заміщає Журба і навпаки, Дмітрєвська – Волошина, Пак – Мотречко, Галицький – Баранов.