Михайло Ананченко, – “Партнерів ФК “Суми” всебічно підтримають нардепи від Сум та міські депутати”
ФК «СУМИ» запрошує партнерів та спонсорів до взаємокорисної співпраці. Вже в березні ц.р. закінчується зимова перерва та розпочнеться весняна частина чемпіонату України серед команд клубів Другої ліги ПФЛ України сезону 2021/22. Наразі футбол є найкращим маркетинговим ринком, де будь-яка компанія може просувати свій товар, використовуючи усі переваги футбольного інвестування.
Невпинно зростаюча популярність футболу та футбольних клубів є надзвичайно сильним маркетинговим інструментом для рекламних компаній такого роду, просування продуктів та послуг. ФК «СУМИ» розпочинає пошук надійних партнерів в цьому напрямку. Зокрема, менеджментом клубу розроблено комплексний проект на поточний футбольний сезон 2022 року, який зацікавить партнерів та спонсорів, передусім стосовно ефективності реклами, цільової аудиторії та потенційної кількості зацікавлених людей.
Народний депутат України Михайло АНАНЧЕНКО, – «СУМИ» – наш муніципальний футбольний клуб та єдиний представник громади міста в професійному чемпіонаті України. Він провідник сумчан та міста не лише на Сумщині, а й у державі в цілому. Їхні матчі та арени, сайт та сторінки в соцмережах, ігрова форма та екіпірування, інформаційні приводи та новини в ЗМІ – це потужна можливість просування потенційних партнерів. В свою чергу, нардепи від Сум та міський депутатський корпус готові всіляко підтримувати партнерів команди. Адже Суми – це всі ми!».
Відзначимо, що титульне партнерство є надзвичайно ефективним рекламним інструментом та дозволяє миттєво донести свій продукт і послуги до користувача, використовуючи спортивні події. Це можливість використовувати футбольний клуб в якості середовища для здійснення своїх цілей. Наприклад, SPORTFIVE – агенство, що є одним з провідних спортивних консультантів Європи, пропонує переконливі докази для компаній по інвестуванню в футбол:
- футбол – номер один серед спортивних змагань;
- футбол має регіональні, національні та міжнародні діапазони;
- футбол забезпечує безперервність рекламних компаній протягом року;
- футбол є домінуючою темою в щоденній пресі та надає нові теми для розмов у щоденній базі ЗМІ;
- футбол надає ряд позитивних характеристик, таких як «колективна робота», «бойовий дух» або «витривалість»;
- футбол забезпечує «чисті» емоції;
- футбольне спонсорство можна планувати та оцінювати в кількісному і якісному вираженні;
- футбол високо цінується в соціально-політичних умовах в абсолютній більшості цільових чи регіональних групах населення;
- футбольні клуби є брендами з великим рівнем ідентифікації.
За версією ЗМІ, ТОП-10 провідних світових спонсорів футболу очолює торговельна компанія Rakuten, яка інвестує в ФК «Барселона» 55 мільйонів євро, друге місце займає інвестор ФК «Манчестер Юнайтед» – автомобільна корпорація General Motors (54 мільйона євро), третє – виробник автомобільних шин компанія Yokohama, яка є спонсором на суму 44 мільйона євро ФК «Челсі». Серед інших відомих світових футбольних інвесторів перебувають компанії Fly Emirates, T Mobile, Standart Chartered, ETIHAD та AIA. Генеральні спонсори вітчизняних топ-клубів «Шахтар» (Донецьк) – корпорація SСM, «Динамо» (Київ) – ABank24 та інші.
До-речі, «Динамо» (Київ) – перша вітчизняна команда, яка почала заробляти на рекламі. На зимових зборах 1987 року в Мюнхені киянам зробили пропозицію зіграти в комерційному турнірі з міні-футболу. Але була одна умова – «динамівцям» потрібно було зіграти в червоній формі з надписом «Commodore». Перший офіційний футбольний матч з титульним спонсором кияни провели проти «Бешикташа» в розіграші Кубка Чемпіонів. У подальшому титульними спонсорами «Динамо» були виробники комп’ютерів, банки та авіакомпанії.
Із пропозиціями та побажаннями партнерства прохання звертатися до адміністрації ФК «СУМИ»– м. Суми, вул. Праці, 5, тел\факс: (044) 2271977, (0542) 619797, е-mail: [email protected], офіційний сайт – www.fclsgroup.com.