На що найчастіше скаржаться сумчани
У Сумській міськраді підбили підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2020 року. Так, серед 1941 звернення переважають питання житлово-комунального і дорожнього господарства (807) і поліпшення житлових умов (282).
Крім того, частково порушувалися питання соцзахисту (9,2%), торгівлі (6,7%), будівництва (5,5%). Через Єдину систему місцевих петицій до міськради надійшло 162 електронних звернення. З 111 петицій тільки 30 набрали більше 250 підписів, необхідних для їх розгляду міською владою, передає shans.com.ua.
Також в I півріччі поточного року надійшло 215 колективних звернень (11% від загальної кількості), що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року менше на 38%. Кількість підписів громадян під колективними зверненнями – 10923. В основному це питання відновлення благоустрою прибудинкових територій, ремонту покрівель та інженерних мереж.