На що скаржаться сумські споживачі
Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області повідомляє, що за минулий тиждень у сфері торгівлі, робіт та послуг розглянуто 13 звернень на особистому прийомі і в телефонному режимі та сім письмових звернень споживачів, які стосувалися таких тем:
– гарантійний ремонт побутової техніки та меблів;
– якість непродовольчих товарів та придбання товарів через мережу Інтернет;
– неякісна установка сонячних батарей;
– підключення до домофонної системи;
– культура обслуговування пасажирських перевезень на маршруті №21;
– якість послуг з управління багатоквартирним будинком;
– здійснення безготівкових розрахунків з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків, або платіжних пристроїв за продані товари.
Надано 7 роз’яснень суб’єктам господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів.
У сфері контролю за державними регульованими цінами проведено перевірки правильності застосування тарифів на постачання теплоенергії населенню м. Ромни.
У сфері контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства здійснено контроль за 17 рекламоносіями: прийнято три рішення про застосування штрафних санкцій за порушення законодавства про рекламу та одне рішення про застосування штрафних санкцій за порушення антитютюнового законодавства.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ