На Сумщині зачиняються приміські залізничні каси, проте вокзали працюватимуть
Останнього тижня листопада мешканці Сумщини, які користуються приміським залізничним транспортом, стали турбуватися про те, що на деяких станціях та зупиночних пунктах закриваються квиткові каси.
Наприклад, з 1 грудня не працюватиме квиткова каса приміського сполучення на станції «Баси». «І як буде далі? – запитують люди. – Влітку ще нічого – можна почекати потяга на вулиці. А коли зима? Виходить, доведеться мерзнути чи стояти під снігом на вулиці? Цікаво, а що буде з будівлею станції? Не хотілося б, щоб закривали. Може, залізниця все ж попіклується про своїх пасажирів?».
Із чим пов’язані такі зміни та чого від них чекати – розповіла провідний інженер відділу обслуговування пасажирів служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Південна залізниця» Олена Тітаренко.
За її словами, у зв’язку зі структурними перетвореннями в регіональній філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та зменшенням кількості пасажирів із 1 грудня зачиняються квиткові каси приміського сполучення на зупинках та станціях. Проте не всі.
– У ВП «Сумська дирекція залізничних перевезень» усього 11 квиткових кас приміського сполучення, – уточнила Олена Вікторівна. – Із них – три каси лишаються працювати, як і раніше. Там є посади квиткових касирів, і вони не зачиняються. Це – «Суми-Товарна» (в тому числі, 59-й кілометр), «Амбари» та «Бакирівка». У касах, які з 1 грудня працювати не будуть, немає таких штатних посад, як квитковий касир. Ці додаткові функції свого часу були покладені на чергових по станціях через зменшення кількості пасажирів. Тепер із 1 грудня функції касирів із них зняті, бо робота чергових пов’язана з рухом потягів (безпека, пропуск, тощо). Тож вони будуть виконувати лише свої обов’язки. Всі працівники залишаються на роботі.
Зачиняються, як повідомила Олена Тітаренко, квиткові каси приміського сполучення на станціях та зупиночних пунктах: «Баси», «Віринський завод», «Торохтяний», «Корчаківка», «98-й км», «Скрягівка», «Рябушки», «Куп’єваха».
«Хочу заспокоїти населення – будівлі нікуди не передаються, приміщення для доступу відкриті, – додає провідний інженер відділу обслуговування пасажирів. – На станціях є зали очікування, там працюють люди. Всередині можна відпочити, діждатися потяга. Тож наші реформації ніяк не вплинуть на комфорт пасажирів».
Продаж квитків у приміському сполученні буде здійснюватися провідниками та касирами безпосередньо в поїзді. Рух потягів, зупинки на зупиночних платформах та станціях, посадка/висадка пасажирів проводиться згідно з діючим графіком.
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ