На Сумщині жінка хотіла отримати знижку в продуктовому маркеті, натомість втратила 25 тисяч гривень
Аферисти уважно відслідковують те, чим цікавляться люди і чого потребують, та вміло використовують цю інформацію задля власного збагачення за їх рахунок.
В обласному центрі до поліції звернулася 30-річна жінка та повідомила, що з метою отримання грошової допомоги, перейшла за посиланням в мобільному додатку «Viber», ввела номер своєї банківської картки та код підтвердження нібито на сайті «Є-допомога». Після цих дій з її банківської картки було знято грошові кошти в сумі 11000 гривень.
У Конотопі 35-річна жінка в мережі Інтернет знайшла оголошення про виплату грошової допомоги нібито від сервісу «Є-допомога». Перейшовши за посиланням до месенджеру «Телеграм», ввела власні дані та дані банківської картки. Через таку необачність з банківської картки жінки зникли грошові кошти у сумі 3500 гривень.
У Роменському районі 55-річна мешканка одного із сіл в соціальній мережі знайшла повідомлення про можливість оформлення картки для знижки в мережі відомих продуктових маркетів. Перейшовши за посиланням, жінка надала номер своєї банківської картки та пін код. Після цього, їй зателефонували нібито з банку і запропонували «пройти реєстрацію в телефонному режимі». Діючи за вказівками зловмисників, жінка повідомила їм код, який отримала на свій мобільний телефон з банку. Згодом, зателефонувавши на гарячу лінію банку, дізналася що з її банківської картки було знято гроші у сумі 25 000 гривень.
За всіма зверненнями стосовно шахрайств були відкриті кримінальні провадження за ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Поліція веде розшук злочинців.
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ