НАБУ провело обшук у ексдиректора держпідприємства «Дороги Сумщини»
Національне антикорупційне бюро та Спеціалізована антикорупційна прокуратура провели низку обшуків у межах справи про заволодіння 12,9 млн грн на ремонті автомобільної дороги Сім’янівка-Дубов’язівка-Курилівка-Сулими (Р-60) в Сумській області.
Про це йдеться в матеріалах судових справ, повідомляє «Слово і діло».
Зокрема, детективи НАБУ провели обшук в квартирі колишнього директора державного підприємства «Дороги Сумщини» (нині державна установа «Інфраструктура Сумщини») Мирослава Завального. Вони вилучили в нього мобільний телефон iPhone 13 Pro Max, надати доступ до якого Завальний відмовився. На телефон наклали арешт і призначили експертизу.
Також НАБУ обшукало квартиру власника ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Дорожній випробувально-технічний центр» Юрія Масюка. Він Онадав доступ до телефону, втім у його дослідження спеціалістом досі триває і повністю його скопіювати не є можливим. Зокрема, необхідно відновити видалену інформацію.
Провели слідчі дії і в ексзаступника начальника відділу якості, технічного контролю та новітніх технологій, ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху ДП «Дороги Сумщини». У нього теж вилучили телефон, який досі досліджує спеціаліст.
Крім того, детективи навідалися додому до представника фірми «Бахмачгазбудсервіс». У нього вилучили телефон та ноутбук. На техніку накладено арешт і вона досліджується спеціалістом.
За версією слідства, ексдиректор ДП «Дороги Сумщини» Мирослав Завальний за результатом проведення торгів на платформі Prozorro уклав договір із фірмою «Бахмачгазбудсервіс» щодо ремонту покриття дороги Сім’янівка-Дубов’язівка-Курилівка-Сулими. Вартість договору становить 18,11 млн грн.
Згідно висновків експерта, ремонт не відповідає вимогам ДСТУ. Фактична вартість виконаних робіт по об’єкту становить 5,19 млн грн з ПДВ. Водночас імовірні збитки становлять 12,9 млн грн. Фірма НВП «Дорожній випробувально-технічний центр» на замовлення ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» провели лабораторні дослідження «кернування» якості проведених робіт на дорозі.
Читайте нас також у ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ