Під час повітряної тривоги сумський водоканал працює зі споживачами дистанційно
Під час повітряної тривоги прийом споживачів водоканалом не здійснюється.
Але комунальники оіцяють обов’язково опрацювати всі звернення в онлайн-форматі.
Нагадуємо актуальні канали зв’язку:
Viber, Telegram: надсилайте повідомлення за номерами: 050 307-63-97 або 067 548-20-78 (для фізичних осіб) та 050 396-38-91 (для юридичних осіб). Обов’язково вказуйте контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок
Електронна пошта: надсилайте звернення на електронну адресу [email protected] (для фізосіб) та [email protected] (для юросіб).
Офіційний сайт водоканалу: залишайте онлайн-заявку на вебсайті підприємства vodokanal.sumy.ua в розділі «Задати нам питання» або «Зворотний зв’язок»
Телефони: з питань абонентського обслуговування дзвоніть до операторів: 700-156; 050 342-34-48; 700-157; 050 342-31-38; 700-158; 050 447-40-42; 067 576-10-56
Телефони аварійно-диспетчерської служби: 050 407-81-10, 067 548-21-12.
Секретар водоканалу відповість вам за номером: 700-181.
Підписуйтесь на нас у ТЕЛЕГРАМ
Підписуйтесь на нас в ІНСТАГРАМ