Після скарг сумчанам повернули 50 тисяч гривень і обміняли товари на 193 тисячі гривень
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів забезпечує своєчасний і повний розгляд звернень жителів Сумської міської ТГ щодо питань захисту прав покупців і надає кваліфіковану консультаційну допомогу у розв’язанні відповідних проблемних питань.
Для подолання негативних тенденцiй з порушення законодавства про захист прав споживачів відділ забезпечує додержання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства щодо захисту прав споживачiв у сферi торгiвлi, побуту та ресторанного господарства.
За дев’ять місяців року за роз’ясненнями та консультацiями стосовно реалiзацiї своїх прав та iнтересiв до відділу звернулося близько 250 осiб. Крім того, 185 споживачiв отримали консультацiї та роз’яснення телефоном. За особистими зверненнями споживачів вирiшено позитивно 92% їхніх питань. Повернуто коштів на суму майже 50 тис. грн. Проведено обмін товарів на суму 193 тис. грн.
Скарги стосувалися якостi товарiв i робiт, ремонту чи обмiну, повернення коштiв (ком’ютерна технiка, холодильники та морозильнi камери, газовi котли та електроводонагрiвачi, пральнi машини, телевізори, бензопили, мобiльнi телефони, взуття, одяг, виготовлення меблiв, дверей, вiкон, тротуарної плитки, надмогильних пам’ятникiв тощо).
У відділі зазначають, що бiльшiсть отриманих звернень розглядаються в кiлькаденний термiн або негайно у присутності заявника при прийняття заяви. Кожне звернення розглядається об’єктивно i вiдповiдно до чинного законодавства України.
Телефон для довідок: 70-06-52; 70-06-50, електронна пошта: [email protected].
Читайте нас також в ТЕЛЕГРАМ
Читайте нас також в ІНСТАГРАМ