У мерії Сум пояснили, що хотіли сказати бордами до Дня міста
Виявляється, борди до Дня міста, які сумчани розцінили як новий піар-хід від мера Олександра Лисенка, це проект департаменту комунікацій Сумської міськради.
Як пояснюють на сайті мерії, ініціатива покликана розповісти сумчанам про їхніх земляків, котрі відзначились своїми справами на освітянській ниві, у спорті, у захисті батьківщини та правопорядку, інших сферах, аби в такий спосіб плекати почуття гордості у сумчан за місто та своїх земляків.
На кожному борді розміно портрет городянина, який презентує певну галузь, інформацію про нього та слоган. На першому етапі було обрано шістьох героїв, яких визначили їхні колеги за галузями. Втілював фотопроект Олександр Миколенко, а дизайн білбордів розробила рекламо-виробнича компанія «Bingo».
Директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна Кохан анонсувала, що проект буде продовжено.