Ще одна соціальна мережа – зустрічаємо Threads
У смартфони користувачів зі всього світу у перший тиждень липня буквально увірвалась ще одна соціальна мережа, яка моментально охопила мільйони користувачів. Згідно зі статистикою, за перші 5 днів Threads приміряв додатку, який розвивається найбільш інтенсивно – за це період його встановили вже більше 100 мільйонів користувачів.
Meta-всесвіт розширюється
Авторство Threads належить компанії Meta, у володінні якої вже є Facebook, WhatsApp та Instagram. Новий продукт називають побратимом Twitter через схожість за функціоналом, проте просто копіювати вже існуючу мережу було б неможливо. Формально це мережа для обміну короткими текстовими повідомленнями, яка запропонує користувачу перенести після реєстрації підписки з Instagram. Взагалі саме ці дві мережі тісно пов’язані між собою, навіть ім’я акаунту підтягується з Інстаграму, проте наразі функціонал нового додатку достатньо скромний. Встановлення максимально просте – азартні ігри потребують у ВІП Казіно поповнити депозит та почати гру, а Threads вимагає лише завантажити додаток та налаштувати профіль за пару хвилин.
Треба зазначити, що поява такої соціальної мережі очевидно має на меті перетягування клієнтів саме з Twitter, який останнім часом стає епіцентром різноманітних скандалів, опиняючись не лише майданчиком для їх обговорення. до того ж і одіозний власник Twitter Ілон Маск час від часу серйозно впливає на репутацію компанії.
Водночас нічого революційного Threads поки що не пропонує. Відсутні навіть особисті повідомлення, адже для спілкування Meta має великі та перевірені часом месенджери. Щобільше – наявні навіть обмеження, що існують при вводі публічного повідомлення, проте вони більші, ніж у Twitter – тут це 500 символів.
Як зустріли новий додаток?
Пригадаємо, що вихід будь-якого нового додатку для спілкування в останні роки зустрічався з великим інтересом та ажіотажем, проте який досить швидко згасав. Так було із сервісом прямих трансляцій Periscop, доки ті не з’явилися в Instagram, так було і з ClubHouse, який був дуже популярним у часи пандемії, тож стартовий успіх нового Threads не має під собою нічого сенсаційного та цілком очікуваний.
Втім користувачі вже сьогодні відмічають ряд вагомих недоліків:
- Відсутність особистих повідомлень;
- Алгоритми стрічки нових, де забагато зайвого;
- Поганий пошук та відсутність хештегів;
- Для видалення Threads доведеться видаляти й Instagram.
Очевидно, що попереду користувачів чекають безліч оновлень та оптимізація роботи, тож скоро аргументи можуть втратити силу.
Встановити його першим – от що сьогодні цінується. Саме цим пояснюється його вірусне розповсюдження. Додаток вже мають публічні та медійні особи, інфлюенсери та блогери. Вони вже активно використовують можливість супроводити текст 5-хвилинним відео або декількома фотографіями, функціонал дозволяє.
Разом з тим є великий відсоток людей, що вважають появу нової соцмережі позитивним знаком, натякаючи на певну монополію Meta, яка збирає інформацію своїх користувачів та часом викликає чимало питань до конфіденційності та своєї політики. У перші дні користування питання з’явилися і в українських користувачів, адже соцмережа доволі активно блокувала користувачів, які висловлювалися на тему війни.